Tak for de hurtige og rigtig gode svar 
Lasse K: Tusinde tak for rosen - det varmer virkelig.
Jepser N: Tak for værktøjet, jeg ser lige nærmere på det.
Kasper C: Prøver seomoz.org (minder det lidt om Spyglass?)
Madsen: Waw, fedt indlæg. Tak!
Jeg har valgt 3-5 søgeord, som jeg har prøvet at lægge ind flere steder på sitet, fx træningsøvelser, træning og træningskort. Jeg synes dog dette punkt er uendelig svært, da jeg har så mange forskellige målgrupper (gravide, skolelærer, soldater, seniorer og yoga-elskere). Derfor har jeg valgt nogle søgeord som appellerer bredt. Jeg har derefter fundet to søge til hvert produkt, fx. "træning for gravide" "graviditet og motion". Dette arbejde er jeg dog ikke færdig med endnu, som du også bemærkede.
Du skriver at mine titles er for korte. Kunne man løse dette ved at udskifte "Kondition" med "Konditions træningsøvelser"?
Det er korrekt at jeg ikke har en h1 tag på forsiden, men jeg har en meta beskrivelse på siden - er det ikke lige fedt?
På hver produktside etc. har jeg en h1'er som er selve produkts navn.
Det er korrekt jeg ikke har så mange h2 tags på forsiden og kun nogle enkelte på undersiderne, men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvor jeg skal benytte dem. Kan du give et eksempel på min forside?
Hvad er "mine a titler"? Liks eller hvordan?
Ja, der er en kort beskrivelse når man holder musen over produktkategortierne, men det er "titlen". Det er den samme tekst som bliver vist når man klikker på ketegorien. Ikke så genialt lavet, men kunne ikke lige se andre måder.
Jeg har en "andre kunder købte også" i bunden af produktsiderne, men det er ikke aktive på alle sider, da ikke all produkter er blevet købt endnu. Se et eksempel på min kondition træningskort.
Du skriver tilsidst at mine beskrivelser gerne må være lidt længere - mener du meta beskrivelserne af produkterne eller hvordan?
Igen, tusinde tak for hjælpen. Det er fantastisk