Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du kickass ehandler og vil være med på et seriøst og bevist vinderhold?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg står og mangler en frisk, kickass gut/gutinde til et super fedt og virkeligt lovende ehandelsprojekt!

Vi skal bygge videre på en allerede eksisterende webshop, der i dag kører som en lille velsmurt maskine uden der gøres meget ved den.
Der er pakkepige til lageret, der bliver lavet gedigen Adwords og SEO, styr på revisionen, lokaler mv., men ingen daglig styring eller udvikling.
Produkterne er nøje udvalgt, så der er minimal support og reklamationer på dem og derfor maksimal tid til alt det sjove - udvikling, optimering og markedsføring!

Vi er nogle stykker der går sammen om projektet, og der ligger seriøse, kick ass og super spændende mennesker bag, der allerede har stor international succes med deres individuelle ehandelsprojekter!
Yderligere har vi en supererfaren ehandelsinvester i ryggen, som også giver os adgang til nogle rigtigt spændende leverandører!

Vi ligger heller ikke på den lade side mht. ambitioner, og vil skal selvfølgelig også udover de danske grænser!

Vi har helt fantastiske og unikke vilkår for at få stor succes, men vi mangler den rigtige mand/kvinde til teamet før det kan blive en realitet.
Til dagligt skal du og jeg sammen være kick ass teamet der får tingene til at ske! Personligt har jeg drevet min egen netbutik i 3,5 år, som jeg solgte i starten af 2010 for at starte nye projekter!

Vi forventer af dig:
- Du er kick ass og får ting til at ske
- Du har arbejdet med ehandel før og gerne er hård i optimering, markedsføring eller udvikling
- Du bor i Århus eller vil køre hertil
- Du selv kan smide lidt penge på bordet
- Du er klar til at give den en skalle for at nå vores ambitiøse mål
- Du er klar til at lege med de store drenge ;)

Hvis jeg har vagt din interesse eller du har nogen spørgsmål, så smid mig en mail på theman @ etailer.dk, og så fortæller jeg hellere end gerne meget mere og konkret!

Jeg ser frem til at høre fra dig!
/Thomas

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 01844 215132
Fra Århus
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:50

Hej Thomas,

Det lyder super spændende!

Hvor mange ildsjæle er involveret i projektet? Smile

Hvad går konceptet ud på?

Mvh.

Fra Århus
Tilmeldt 11. Nov 10
Skrevet kl. 22:06

Hej Lasse,

Mange tak for dit svar!

Der er 4 bagved (2 nuværende ejere, 1 som vil levere SEO og lokaler og 1 investor) og så er der mig, som skal være med på det daglige team :)

Konceptet vil jeg ikke offentligt ud med, da det er ret simpelt, men jeg vil hjertens gerne fortælle dig mere, hvis du sender en mail omkring dig selv :)
/Thomas

Fra Århus
Tilmeldt 11. Nov 10
Skrevet kl. 20:53
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:11

Hej Thomas

Det lyder rigtig spændende, men kan du præcisere "lidt penge"?

Fra Århus
Tilmeldt 11. Nov 10
Skrevet kl. 21:59
Hej Kenneth,

Vi har snakket om ca 100.000 kr. indtil videre, da invester mener det er vigtigt, at dem som skal stå for den dagligedrift får ejerandel, hvilket jeg også er helt enig i :-)
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)