Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design, jeg synes det er mega fedt, men hvad synes du?

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 84
Fra  Copenhagen Code Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Swift Media:
Specielt undersiden "Features" ligner noget fra 90'erne.

Tak for feedback, jeg kan godt se hvad du mener med at den ikke er super køn. Men jeg forstår ikke helt hvordan du mener man bruger billeder til at vise features? Har du et eksempel på det?

Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Fra  Swift Media Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

obsurvey:

Tak for feedback, jeg kan godt se hvad du mener med at den ikke er super køn. Men jeg forstår ikke helt hvordan du mener man bruger billeder til at vise features? Har du et eksempel på det?

Billeder er et virkemiddel, der effektivt kan bruges til at gøre de enkelte punkter mere overskuelige og gør dem nemme at associere med deres egentlige effekt/betydning.

Et eksempel på denne er eksempelvis det dansk-stiftede PODIO: www.podio.com. Her kan du se hvorledes de effektivt bruger billeder/illustrationer til at fremhæve og simplificere nogle punkter. Det bruges meget hyppigt under "Features".

 

Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes som udgangspunkt det er en pæn side, men syntes den virker lidt nøgen. Som allerede er nævnt kunne der godt bruges billeder mere.

Eks. på features siden, tror jeg ikoner kunne gøre siden væsentligt pænere.
En anden ting der i mine øjne gør den lidt 90'er agtig er den font du bruger på features siden, det er måske en smagssag, men jeg er ikke ret vild med den.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Swift Media:
Billeder er et virkemiddel, der effektivt kan bruges til at gøre de enkelte punkter mere overskuelige og gør dem nemme at associere med deres egentlige effekt/betydning.

Eller sagt med ét ord: Pictogram

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 84
Fra  Copenhagen Code Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg postet en opgave med redesign af features siden til http://elance.com så får vi at se om de freelancere der er der er bedre og mere selvkørende end dem på freelancer.com...

Tak for jeres feedback Big Smile

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 84
Fra  Copenhagen Code Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Swift Media:

Det går dog lidt galt, når man bevæger sig ind under undersiderne. Specielt undersiden "Features" ligner noget fra 90'erne. Det fungerer heller ikke særlig naturligt i forhold til undersiderne med tekst. 

 

Nu har jeg fået redesignet den side

http://obsurvey.com/default.aspx#features

Den er stadig meget simpel, det er med vilje. Men nu ser den da ikke så 90'er agtig ud mere vel? Hvad synes du?

Det kostede mig lige under $70 på elance.com. God service, selvom der går lidt mere tid inden tilbudden tikker inde. Til gengæld var ham jeg fik fat i enormt hurtig da vi først gik i gang. Og meget mere slevkørende end dem jeg fik fat i på freelancer.com.

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)