Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design, jeg synes det er mega fedt, men hvad synes du?

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg syntes layoutet er rigtigt fint.

Syntes dog der gerne må vær WOW faktor og lidt flere farver. Da jeg mener farverne ikke rigtig passer sammen. Den blå farve er meget tung at se på. Logoet måtte også meget gerne indeholde flere farver. Selve måtte gerne være mere synlig, samt information at det er 100% gratis og der er ingen reklamer. Tror siden har stort potentiale, når webdesignet rammer 100%.

Kan se at du bruger Highcharts (det ligner det meget). En ide til en ekstra funktion kunne være at brugeren kunne vælge farve, samt font typer på graferne.

Held og lykke med projektet Smile

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

 

 

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 84
Fra  Copenhagen Code Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Àsgeir Gunnarsson:
Syntes dog der gerne må vær WOW faktor og lidt flere farver

Je, jeg har fået kommentaren at siden er dejlig rolig fra mange... Men folk skal jo heller ikke falde i søvn :-) Tak for dine forslag.

Àsgeir Gunnarsson:
Kan se at du bruger Highcharts (det ligner det meget). En ide til en ekstra funktion kunne være at brugeren kunne vælge farve, samt font typer på graferne.

God idé, jeg har fået forespørgsel om pie-charts fra en enkelt bruger. Det står som et forslag i feedback forummet, men har ikke fået så mange stemmer.

Jeg bruger mit feedback forum til at prioritere, her kan folk komme med forslag og stemme på forslag. Det bliver jeg nød til, for jeg har en to-do liste der bogstaveligt talt har 300 ting på den.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 84
Fra  Copenhagen Code Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
ville være super vis kom billeder og tegninger der også forklaret produktet videoer okay, dog  hvad vis man sider ved langsom forbindelse eller på bibliotek hvor der ikke kan vises video på computer

Tak for forslaget, du har sikkert ret. Det jeg forsøger er at få folk direkte ind og bruge applikationen i stedet. Derfor kræver jeg heller ikke noget "sign-up". Man klikker bare "Create survey now" og så er man i gang.

Det er et spørgsmål om prioritering, og hvad jeg slev synes er sjovt at lave... Og jeg synes det er rigtigt sjovt at bygge applikationen, og ikke så meget at skrive beskrivelser om den :-)

Det er først med denne nye hjemmeside at der er kommet en liste over features.

Jeg kan heller ikke selv lave tegninger osv. Grafiker er jeg så absolut ikke :-)

Har de evt. et link til en webapplikation hvor de har sådan nogle tegninger og forklaringer som er godt lavet?

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lidt svært ved at vudere designet på din side,  med mindre det er meningen at det skal se sådan ud:)  Det første billede er firefox, det næste er chrome,   på Linux Ubuntu 10.04

 

 

 

 

 

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars:
Jeg har lidt svært ved at vudere designet på din side,  med mindre det er meningen at det skal se sådan ud:)

Prøv at opdatere siden, jeg er sikker på det skyldes han arbejder på det ;)

/allan

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 04:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen

 

Jeg kan oplyse at siden desværre stadig ser ud som på de 2 screenshots og jeg syntes da det er lidt ærgeligt når man har lagt så  meget arbejde i et projekt ikke at få det sidste tilpasning på plads.

Mvh

Lars 

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 84
Fra  Copenhagen Code Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Det ser mærkeligt ud, somom CSS stylesheetet ikke bliver loadet... Jeg undersøger...

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 84
Fra  Copenhagen Code Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har testet på en Virtual Box med ubuntu, og sitet virker fint i både chrome og firefox... Har du måske blokeret appspot.com og subdomæner? Alle mine statiske filer ligger på Googles App Engine, på deres CDN.

Er der andre ubuntu folk der har problemer?

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 84
Fra  Copenhagen Code Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Nu har jeg fået en kammerat der kører ubuntu til at teste også, på hans computer virker sitet fint i chrome og firefox... Jeg tror det er et eller andet i din personlige opsætning der driller... Han brugte:

Ubuntu 10.04 LTS
Chrome 5.0.342.9 beta
Firefox 3.6.16

 

Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Fra  Swift Media Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Overordnet er det et udemærket webdesign, du har fået leveret.

Det går dog lidt galt, når man bevæger sig ind under undersiderne. Specielt undersiden "Features" ligner noget fra 90'erne. Det fungerer heller ikke særlig naturligt i forhold til undersiderne med tekst. 

Jeg ville nok foreslå, at lægge endnu en opgave ud for freelancere, hvor du har brug for design til de forskellige undersider. Specielt siden for "Features" ville jeg presse på, da jeg er sikker på, det ville øge din konverteringsrate meget. Mange skynder sig ind under oversigten for funktioner m.v. i et system, når de skal vurdere om det er attraktivt. Her er det afgørende, at det er overskueligt således vedkommende hurtigt kan danne sig et overblik. Der bruges derfor billeder i høj stil for at opnå dette.

Tag eventuelt et kig rundt på forskellige udbredte services på nettet. Der er mange forskellige måder at gøre det på.

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)