fik kigget på den og syntes at det ser super ud, kan godt være baggrunden er lidt pixeleret men det er godt nok ikke noget jeg som bruger ville kigge efter, den er der bare.
noget andet jeg undrede mig over ved baggrunden er at der er noget gråt fniller fnaller i øverste højre hjørne som kunne ligne en mikroskopisk knap men man kan ikke klikke på den, hvad er det lige du har svævende deroppe?
ville være super vis kom billeder og tegninger der også forklaret produktet videoer okay, dog hvad vis man sider ved langsom forbindelse eller på bibliotek hvor der ikke kan vises video på computer
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Ja, jeg ville også sige at du skulle have nogle flere billeder, og måske gøre den blå "kasse" lidt mere interessant. Det er dér du vil have folk til at kigge lige så snart de kommer ind på siden, så det er vigtigt med noget godt blikfang.
(Jeg troede bare det var en standard reklamebjælke og skyndte mig at scrolle videre, så det var først da jeg nåede bunden af din side, at jeg fandt ud af at det var dit main content )
www.heldaldesign.dk - Industrielt Design, Produktudvikling og andre kreative service ydelser!
noget andet jeg undrede mig over ved baggrunden er at der er noget gråt fniller fnaller i øverste højre hjørne som kunne ligne en mikroskopisk knap men man kan ikke klikke på den, hvad er det lige du har svævende deroppe?
Hehe, det er da rigtigt, hvad dæwlen er det? Det må jeg få fjernet ved lejlighed :-)
Ja, jeg ville også sige at du skulle have nogle flere billeder, og måske gøre den blå "kasse" lidt mere interessant. Det er dér du vil have folk til at kigge lige så snart de kommer ind på siden, så det er vigtigt med noget godt blikfang.
Ja, det har jeg også tænkt på... Tak for feedback, det må jeg kigge på til næste version.
Specielt det med at sitet loader hurtigere forventer jeg at giver flere kunder i butikken. Jeg forventer en større conversion-rate når sitet er hurtigt - det er der lavet empiri på holder.
Det er ikke småting det betyder med sidens hastighed :-)
Som nævnt tidligere er jeg enig med dig, det som jeg siger det hjælper jo ingenting din side sparker røv med at loade dine sider, hvis ikke du har et design som tiltaler, call to action knapper osv, jeg ser det som en helhed og bestemt ikke nok din side loader hurtigt.
Syntes dog der gerne må vær WOW faktor og lidt flere farver. Da jeg mener farverne ikke rigtig passer sammen. Den blå farve er meget tung at se på. Logoet måtte også meget gerne indeholde flere farver. Selve
Create a survey now måtte gerne være mere synlig, samt information at det er 100% gratis og der er ingen reklamer. Tror siden har stort potentiale, når webdesignet rammer 100%.
Kan se at du bruger Highcharts (det ligner det meget). En ide til en ekstra funktion kunne være at brugeren kunne vælge farve, samt font typer på graferne.
Held og lykke med projektet
Med venlig hilsen
Àsgeir Gunnarsson
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling