Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design, jeg synes det er mega fedt, men hvad synes du?

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tiltalende design, bestemt. Dog synes jeg at baggrunden er lidt for pixeleret til min smag. Det tager for meget fokus, når alt andet nu er så pænt.

Jeg er godt klar over det er for at komme ned i størrelse, men det er synd det er på bekostning af brugeroplevelsen.

Fra Tinglev
Tilmeldt 30. Dec 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 09:06

fik kigget på den og syntes at det ser super ud, kan godt være baggrunden er lidt pixeleret men det er godt nok ikke noget jeg som bruger ville kigge efter, den er der bare.

noget andet jeg undrede mig over ved baggrunden er at der er noget gråt fniller fnaller i øverste højre hjørne som kunne ligne en mikroskopisk knap men man kan ikke klikke på den, hvad er det lige du har svævende deroppe?

ellers loader den hurtigt og ser fin ud i GChrome 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:17

ville være super vis kom billeder og tegninger der også forklaret produktet videoer okay, dog  hvad vis man sider ved langsom forbindelse eller på bibliotek hvor der ikke kan vises video på computer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Slagelse
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 09:45

Ja, jeg ville også sige at du skulle have nogle flere billeder, og måske gøre den blå "kasse" lidt mere interessant. Det er dér du vil have folk til at kigge lige så snart de kommer ind på siden, så det er vigtigt med noget godt blikfang.

(Jeg troede bare det var en standard reklamebjælke og skyndte mig at scrolle videre, så det var først da jeg nåede bunden af din side, at jeg fandt ud af at det var dit main content Confused )

www.heldaldesign.dk - Industrielt Design, Produktudvikling og andre kreative service ydelser!

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 84
Fra  Copenhagen Code Skrevet kl. 10:20

Jesper Andersen:
noget andet jeg undrede mig over ved baggrunden er at der er noget gråt fniller fnaller i øverste højre hjørne som kunne ligne en mikroskopisk knap men man kan ikke klikke på den, hvad er det lige du har svævende deroppe?

Hehe, det er da rigtigt, hvad dæwlen er det? Det må jeg få fjernet ved lejlighed :-)

Tak for at du gjorde opmærksom på det.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Sep 09
Fra  Copenhagen Code Skrevet kl. 10:23

Heldal Design:
Ja, jeg ville også sige at du skulle have nogle flere billeder, og måske gøre den blå "kasse" lidt mere interessant. Det er dér du vil have folk til at kigge lige så snart de kommer ind på siden, så det er vigtigt med noget godt blikfang.

Ja, det har jeg også tænkt på... Tak for feedback, det må jeg kigge på til næste version.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Sep 09
Fra  Copenhagen Code Skrevet kl. 21:16

DesignYOU:

obsurvey:
Specielt det med at sitet loader hurtigere forventer jeg at giver flere kunder i butikken. Jeg forventer en større conversion-rate når sitet er hurtigt - det er der lavet empiri på holder.

Det er nu efter min mening ikke nok ;)

Har du set her:

http://mashable.com/2011/04/06/site-speed/

Det er ikke småting det betyder med sidens hastighed :-)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 05:56

obsurvey:
Det er ikke småting det betyder med sidens hastighed :-)

Som nævnt tidligere er jeg enig med dig, det som jeg siger det hjælper jo ingenting din side sparker røv med at loade dine sider, hvis ikke du har et design som tiltaler, call to action knapper osv, jeg ser det som en helhed og bestemt ikke nok din side loader hurtigt.

/allan

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Sep 09
Fra  Copenhagen Code Skrevet kl. 07:40

DesignYOU:
jeg ser det som en helhed og bestemt ikke nok din side loader hurtigt.

Ahh ja så er vi enige. Jeg troede vi snakkede om CSS3 versus et design med billedfiler.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 22:15

Hej

Jeg syntes layoutet er rigtigt fint.

Syntes dog der gerne må vær WOW faktor og lidt flere farver. Da jeg mener farverne ikke rigtig passer sammen. Den blå farve er meget tung at se på. Logoet måtte også meget gerne indeholde flere farver. Selve måtte gerne være mere synlig, samt information at det er 100% gratis og der er ingen reklamer. Tror siden har stort potentiale, når webdesignet rammer 100%.

Kan se at du bruger Highcharts (det ligner det meget). En ide til en ekstra funktion kunne være at brugeren kunne vælge farve, samt font typer på graferne.

Held og lykke med projektet Smile

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)