Jeg sad den anden dag og lejede lidt rundt med photoshop og kom frem til et alternativt design til min blog. Jeg vil så lige høre jer flinke aminoer hvilket i synes er bedst nr. 1 (det nuværende) eller nr. 2? Ideen med nr. 2 er at de grønne og sorte farver bliver strukket ud til kanten af browser vinduet. På forhånd tak ![]() |
Nyt design til blog
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...
For at udtrykke det på en anden måde: design nr. 1 virker kedeligt og trivielt, hvorimod design nr. 2 giver lidt et sug i maven. |
Hej switch, Jeg vil helt klart også foretrække nummer 2. Den giver mere liv på siden, det andet design fanger ikke rigtigt. I øvrigt, rigtig flot topbaggrund på design nummer 2 ;-) |
![]() |
Hairdiva extensions i Aabenraa giver dig flot langt hår, fylde eller reflekser!
Se mere på Facebook eller min hjemmeside www.hairdiva.dk
Mange tak for jeres svar. Når man har siddet og arbejdet med noget i et stykke tid kan man godt se sig lidt blind på det - så er det at at få fedt at få nogle andres syn på det. Jeg vil nu se at få lavet et stylesheet og langt det online. Ha' en god dag! |
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...
Så fik jeg lagt det nye design online ![]() |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)