Hej. Jeg har i lang tid undersøgt markedet for udendørs legetøj og underholding, samt "vand leg" det jeg mener med det er f.eks super soaker, vand glidebaner ect, og har mener at der er plads til lille mig også. På længere sigt vil jeg også, som en del andre, kaste mig ud i udlejning af hoppeborge og andre oppustelige ting, hvilke ved jeg ikke helt endnu, men det jeg har set på er noget som jeg ikke har kunne finde andre virksomheder her i danmark som udlejer. Mit problem ligger så i at for at få det til en acceptable pris, så skal det jo importeres fra Kina eller Indien, men min erfaring er på 0 og mine søgeevner via google har heller ikke været optimale, så har brug for nogle gode råd mht import fra Kina/Indien, hvad skal jeg være opmærksom på og hvad skal jeg holde mig fra. Jeg vil meget gerne hører om feedback på min idé om jeg er helt ved siden af i valg af branche eller om jeg har ret i at der er plads endnu på dette marked. På forhånd mange tank for jeres hjælp. |
Jeg har valgt at skifte brugernavn, lagde ikke mærke til det ikke kunne ændres til ens navn :)