Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes til nyåbnet webshop

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 170
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne Sofie

Ja, det er da godt nok irriterende. Det var jeg slet ikke klar over. Vil prøve at se om der er noget man kan gøre. Eller om det er generelt noget der sker ved små skærme :-)

Og tak for din rose :-)

http://www.queeninfashion.dk/

Din online modebutik. Billig mode til piger og kvinder.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:30

En rigtig "girlie site", hva'? Hi hi

Den er flot! Den appellerer rigtigt til de unge piger.

Øverst, hvor der står "Queen in Fashion, Trendy mode til hverdag og fest" skal du nok lige eksperimentere lidt med fonten. Det ligner Times New Roman, og det er ikke så heldigt, specielt fordi du har valgt lyse bogstaver på mørk baggrund. Prøv fed skrift, en anelse større eller en helt anden font-type.

Dette gælder også i din menu-linje. Her ligner det en Arial-font, men bogstaverne er på nippet til at forsvinde i mørket.

Jeg kan godt lide pigen, der holder på hatten. Hun har et imødekommende og (selv)tilfreds smil, og hendes hånd i hatten giver fotoet dynamik og aktion. Men hvorfor Fa'en sker der ikke noget, hvor der står "Shop nu" og en højrepil? Der er intet inter-aktivt/link i hele reklamen, og det forventer man (jeg).

Nede i feltet med de 3 piger skal du lige tjekke ordene Populære Produkter. I min browser, som er Google Chrome, står de 2 ord helt til venstre. De "banker" ind i kanten. Flyt dem lidt til højre, se herunder.

Nede hvor der er en reklame for Facebook "Synes om", kommer der en hånd, hvis man bevæger musen hen over. Men det gør der ikke for de 2 felter Hurtig Levering og Helt gratis, selv ikke nede ved de små runde pile.

Lige en enkelt ting: Pas lige på med at bruge Frederik d. 3's krone! Har du lov til det?

Der står intet om Kgl. Hofleverandør. Jeg ved ikke, hvad man må og ikke må, men vil anbefale dig lige at tjekke...

Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:48

Nej, det er jo ikke til at vide, hvis du sidder ved en større skærm ;-)

Ja, måske du kan gøre noget ved det. For flere sider tilpasser sig min lille skærm, mens andre ikke gør. Det ville være rart, hvis din kunne tilpasse sig.

Det var så lidt! Jeg synes det er flot, du er startet op trods konkurrencen - fordi du har lyst. Jeg går netop og overvejer at gøre det samme, dog ikke med tøj ;-)

Desuden tænkte jeg også lige over "Populære Produkter", der sidder helt op ad kanten (som også nævnes).

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 20:09

Hey med dig

Først tillykke med din nye shop, fedt at du tager skridtet og kommer i gang med det, selv om det i første omgang ikke er fuldtidsbeskæftigelse...

Som de andre har nævnt, så er populære produkter noget der hurtigt skæmmer oplevelsen en smule...

Teksten du har under Queen in Fashion, Trendy mode til hverdag og fest, virker lidt messy, altså ikke så letlæselig, der er flere muligheder for at gøre denne tekst mere tydelig, som der igen bliver forslået, med en anden form for font og gerne med fed tekst.

Den der skjulte tekst irriterer mere end den gavner, det er ikke så fedt at man nederst på siden kan se der står noget, men næsten ikke kan læse det, få det enten slettet eller flyttet op hvor det er mere tydeligt.

Man forventer at kunne trykke på teksten åbningstilbud, eller det store felt ved siden af, men det kan man ikke, det vil give dig flere direkte salg, vil jeg tro, hvis man kan klikke direkte ind der og se de bedste af åbningstilbuddene.

CVR nr. frem på forsiden, det giver større troværdighed og vigtigt at du hurtigt får nogle kundereferencer, hvor handlende kunder kan fortælle hvordan det er at handle med dig...
Dette giver lige endnu et boost til troværdigheden.

Carsten 

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 18
Fra  IT-konsulenten v/ Christian Van Skrevet kl. 20:21

Nu ved jeg ikke om du selv er nogen haj til det der med at lave hjemmesider, men her kommer lige et par råd:

Din side fylder rigtig meget (4,39 MB) så den tager lang tid at hente. Vha. gzip-compression kan du spare 1,3 MB, som egentlig er mange procent, og som ikke har nogen effekt på indholdets kvalitet.

Din side bruger 85 forbindelser (filhentninger) for at blive vist. Serveren lader kun brugerne hente et par stykker af gangen. Nogle af filhentningerne kunne du spare væk ved at lave CSS-sprites.

Derudover ser det ud til at du har nogle billeder der fylder rigtig meget. Hvis du sænker kvaliteten lidt (uden nogen synlig ændring i kvaliteten faktisk) sparer du lige 0,28 MB mere.

Der er flere ting du kan lave om for at gøre hjemmesiden hurtigere uden tab af kvalitet. Det her var lige de vigtigste.

God arbejdslyst :)

Mvh. Christian Van

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 18
Fra  IT-konsulenten v/ Christian Van Skrevet kl. 20:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 20:25

Flot og anderledes shop. Der er dog en del grafiske ting der skal forbedres som andre også har nævnt.

Prøv også at læse lidt op på do's and dont's på en webshop. F.eks. er det ikke så heldigt at kurven forsvinder inde på et produkt.

Der er et stykke vej, efter min smag, men rigtig godt begyndt!

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 20:41

Hej Poul

1000 tak for din respons, der er rigtig mange ting jeg vil få ændret som jeg ikke har tænkt over, men som du "kunde" ser.

Det med facebook er at der er et link, det er der ikke ved de andre 2. Men kan godt se at den lille runde "knap" kan antyde noget andet.

Det med logo vil jeg undersøge. mener du logo i navnet eller eller det der vises i browseren?

MVH Helle

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 20:43

TAk for dit indlæg :-) Vil arbejde videre med siden for en bedre kundeoplevelse

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 20:45

Hej Christian

Tak for dit indlæg, vil få en til at kigge på det :-)

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)