Hej Anne Sofie Ja, det er da godt nok irriterende. Det var jeg slet ikke klar over. Vil prøve at se om der er noget man kan gøre. Eller om det er generelt noget der sker ved små skærme :-) Og tak for din rose :-) |
En rigtig "girlie site", hva'? Hi hi
Den er flot! Den appellerer rigtigt til de unge piger.
Øverst, hvor der står "Queen in Fashion, Trendy mode til hverdag og fest" skal du nok lige eksperimentere lidt med fonten. Det ligner Times New Roman, og det er ikke så heldigt, specielt fordi du har valgt lyse bogstaver på mørk baggrund. Prøv fed skrift, en anelse større eller en helt anden font-type.
Dette gælder også i din menu-linje. Her ligner det en Arial-font, men bogstaverne er på nippet til at forsvinde i mørket.
Jeg kan godt lide pigen, der holder på hatten. Hun har et imødekommende og (selv)tilfreds smil, og hendes hånd i hatten giver fotoet dynamik og aktion. Men hvorfor Fa'en sker der ikke noget, hvor der står "Shop nu" og en højrepil? Der er intet inter-aktivt/link i hele reklamen, og det forventer man (jeg).
Nede i feltet med de 3 piger skal du lige tjekke ordene Populære Produkter. I min browser, som er Google Chrome, står de 2 ord helt til venstre. De "banker" ind i kanten. Flyt dem lidt til højre, se herunder.
Nede hvor der er en reklame for Facebook "Synes om", kommer der en hånd, hvis man bevæger musen hen over. Men det gør der ikke for de 2 felter Hurtig Levering og Helt gratis, selv ikke nede ved de små runde pile.
Lige en enkelt ting: Pas lige på med at bruge Frederik d. 3's krone! Har du lov til det?
Der står intet om Kgl. Hofleverandør. Jeg ved ikke, hvad man må og ikke må, men vil anbefale dig lige at tjekke...