Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God App udvikler søges! - Iphone/Android.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er 

Jeg har fået en fremragende idé til en App. App'en skal laves til iphone men på sigt også til Andriod. Jeg søger derfor en god udvikler der kan få alt det tekniske på plads til virksomheden, eftersom App'en vil være drivkraften. Der vil udover App'en også skulle laves hjemmeside

Hele ideen i sin helhed er et nyt marketingskoncept. Der er en udbyder i danmark. Jeg vil være en af de første! Jeg tror meget på projektet, så jeg søger alt den feedback i kan give mig.

Jeg søger også en potentiel partner til projektet. En god iværksætter der har interesse inden for marketing, eller bare elsker et nyt og fedt projekt! :-)  Det vil også være et plus, hvis du har erfaring inden for udvikling af App's eller hjemmesider

I skal være velkommen til at skrive og hører nærmere, hvis i kunne være interesseret i projektet.

Ser frem til at hører fra jer! 

Fortsat god dag! 

Mvh. 

Søren Bay 

Mobil: +46 26148855

E-mail: bayexclusive.sb@gmail.com

Fra Århus C
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 23
Fra  DK Rejs aps. Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

 

Jeg har med stor succes benyttet mig firmaet kiloo.dk De er virkelig effektive, og har lavet app´s for mange store og mindre virksomheder.

 

mvh

Morten Pedersen

DK Rejs aps.
duf-rejser.dk, uptours.com

Utopia aps
barschool.dk


Slap Af
slapaf.nu

Tenderz.dk

Tilmeldt 24. Mar 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Jeg skriver til dig, da vi ved Visualized er i fuld gang med Iphone applikationer. 

Dit projekt lyder meget spænende og vi kunne godt tænke os at komme i dialog. En start ville jo være at vide hvilke funktioner denne app skulle kunne klare.

Du kan skrive på cp@visualized.dk eller give mig et ring på 31 54 55 92.

Med venlig hilsen

Carlo 

Visualized.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)