Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan beskriver jeg bedst et udbud til et nyt Wordpress Tema?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi skal have lavet et tema til vores blog, der er sat op med Wordpress som blogsoftware. Det er mig der står for ”teknikken” og den del er jeg meget godt hjemme i, men når snakken falder på grafik og design, så kender jeg mine begrænsninger og derfor beder jeg om jeres hjælp.

Jeg vil gerne lave et udbud på Amino Freelancer, men:

1. Hvordan beskriver jeg bedst et udbud til et Wordpress Tema?

2. Er der noget jeg skal være specielt opmærksom på i forbindelse med krav til et Wordpress Tema?

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe, så vi kan få et rigtigt godt udbud på Amino Freelancer og ende med et rigtigt godt tema der lever op til vores forventninger og en glad grafiker der har lavet en god opgave. :-)

Vh.
Carsten

Tilmeldt 18. Jan 09
Skrevet kl. 09:34

Hej igen Aminoer

Er der ikke nogen der kan hjælpe? Måske er jeg lidt for utålmodig, men jeg vil rigtig gerne igang med udbudet. Skal jeg beskrive mit spørgsmål bedre, eller...

Jeg vil sætte stor pris på alle råd, små som store, korte som lange. Smile

Vh.
Carsten

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 09:42

Nu ved jeg ikke hvor mange grafikere som kan opsætte et tema helt fra bunden, så en alternativ måde var måske at tage udgangspunkt i et skabelon og ændre på den. 

Derudover tegn en skitse af hvad du havde tænkt dig, som helt sikkert er bedre end en masse tekst. 

 iPhone 6

Tilmeldt 18. Jan 09
Skrevet kl. 10:08

Hej Heine

Mange tak for svaret, det er en rigtig vigtigt for mig at vide, om den opgave jeg forestiller mig er for omfattende, altså om det at lave et nyt Wordpress Tema er en for stor opgave. Jeg kan se at der bliver lavet wordpress temaer, også nogle man kan benytte gratis, derfor er mit udgangspunkt at det godt kan lade sig gøre.

Jeg er meget åben over for alle forslag, til hvordan dette kan lykkes bedst muligt.

Jeg har fundet en del eksempler på designs jeg godt kan lide, og jeg havde tænkt mig at de skulle indgå i beskrivelsen.

Jeg ville gerne give designeren så frie hænder som muligt, men en skitse er nok en rigtig god ide, mange tak for forslaget.

Vh.
Carsten

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)