Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla Templates

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg mangler en samarbejdspartner der kan lave simple Joomla Templates til mine kunder. Jeg levere logo, billed materiale, osv. Pt. drejer det sig om en hastesag og derefter efter behov.

Det burde være rimeligt "lette" opgaver, men desværre er mine kreative evner ikke imponerende. Jeg er naturligvis indstillet på at betale for det, indenfor rimelighedens grænser. :-)

Mvh.

Brian

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 10:28

Så vil jeg anbefale at du tager fat i min kammerat, Daniel - han er mega "skarp" til at lave Joomla templates - skriv til ham på daniel@d-form.dk og hils fra mig :)

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 18:52

ville have skrevet du skulle kontakte os, men det har du jo allerede gjort - og jeg kan desværre ikke slette posten igen :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:20

Rasmus er Champion indenfor Joomla templates

HL

Tilmeldt 14. May 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 10:27

Jeg vil give Kenneth Lund ret i, at Daniel fra d-form er et godt sted at gå hen. Jeg har tidligere samarbejde med ham.

Jeg kan dog også selv levere templates til Joomla, hvilket du bl.a. kan se mere om her:
http://www.demaweb.dk/produkter/psd-til-html/

Du skal være velkommen til at kontakte mig på dennis@demaweb.dk, hvis det skulle have din interesse.

Mvh. Dennis

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:38

Hej alle

Tak for alle henvendelser, og jeg beklager at jeg har spildt jeres tid.

Det er kommet bag på kunden at det koster at få lavet en hjemmeside. Nu har han taget imod et tilbud fra en af dem der tilbyder det gratis. Jeg nåede ikke at stoppe ham. Men han finder vel ud af at der ikke er noget der er gratis når regningerne fra det gratis firma begynder at vælte ind :-)

Endnu engang tak for alle henvendelser.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:48

soltau:

Det er kommet bag på kunden at det koster at få lavet en hjemmeside. Nu har han taget imod et tilbud fra en af dem der tilbyder det gratis. Jeg nåede ikke at stoppe ham. Men han finder vel ud af at der ikke er noget der er gratis når regningerne fra det gratis firma begynder at vælte ind :-)

Ja, vi kan simpelthen ikke kæmpe i mod alle de velinstruerede telefonsælgere på provison.
Lad mig gætte: Det pågældende webfirma manglede lige præcis en reference indenfor kundens område og ville derfor give denne en "gratis" hjemmeside?!Big Smile

Men tak fordi du skrev og afsluttede tråden. Held og lykke med mere seriøse kunder i fremtiden

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)