Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fundraising

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Denmark
Tilmeldt 27. Jun 05
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

jeg skriver på vegne af en ung iværksætterforening der hedder YEAD (Young Enterprise Alumni group Denmark), en forening for tidligere deltagere i Young Enterprise. Formålet med foreningen er at holde iværksættergejsten/kontakten ved lige hos de iværksætter-engagerede unge der har prøvet at starte egen virksomhed igennem Young Enterprise.

Vi har forskellige arrangementer som bl.a. Leder for en dag (afholdt første gang i år), hvor engagerede unge kommer ud og følger en leder for en dag i en stor dansk virksomhed/eller iværksættervirksomhed.

Vi er engagerede internationalt med søsterorganisationer rundt omkring i Europa, og har masser af projekter på tegnebordet - alt sammen for fortsat at motivere iværksætterlysten hos unge efter de er ude af Young Enterprise.

Vi står derfor overfor et stort arbejde med at skaffe finansiering til foreningen, så derfor ville vi høre om der er nogen af jer amino brugere der har nogle erfaringer på det område, nogle kontakter, gode råd o.l. ??

En af planerne er bl.a. at lave sponsorsøgning, hvor der er mulighed for at støtte foreningen og/eller være eventsponsor.  

I kan læse mere om foreningen via nedenstående link.

På forhånd tak 

Hvorfor gå i andres fodspor når man kan gå foran.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:58
Jeg er ved at lægge sidste hånd på en bog om fundraising, og jeg tager gerne nye udfordringer op.

Lad os tage en lidt grundigere snak om det.

mvh Hans
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 12:34
Hej Jonas

Jeg har ikke decideret forslag til fundraising, men jeg kunne foreslå dig at tage fat i JCI, som er verdens største organisation for unge erhvervsfolk. JCI har tæt samarbejde med YE, som du sikkert ved. I kan sikkert få en masse tilbud den vej igennem, og det kan ligeledes være et vindue til potentielle pengefolk, der vil smide penge efter jeres projekt. Men først og fremmest, kan der muligvis laves en aftale, der vil give jer en masse værktøjer.

Send en PM, så skal jeg sende dig en mailadresse til en af de ansvarlige på området.

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Denmark
Tilmeldt 27. Jun 05
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:10
hej Hans og Jan,

tak for jeres svar, vi kontakter jer i den nærmeste fremtid...

flere svar er velkomne

Hvorfor gå i andres fodspor når man kan gå foran.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)