| En mere her Henrik - jeg troede faktisk jeg allerede var med. Skal du godkende før den kan ses ? PS. 3 forsøg før jeg fik regnet rigtigt :) 
 | 
Så få du da lige et link til Moon Design  .
.
 Debat
             Debat

| En mere her Henrik - jeg troede faktisk jeg allerede var med. Skal du godkende før den kan ses ? PS. 3 forsøg før jeg fik regnet rigtigt :) 
 | 
| Så kom min gratis online tilbudsavis www.itilbud.dk også på :-) | 
Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk
| Så er ProGadget.dk og Internetblog.dk tilføjet til kataloget, så er du ved at være tæt på de 500 :) Vh Casper | 
Ejer af egen webshop og side om gaveidéer
| Så har jeg også lige tilføjet to sider - en om politiets optagelseskrav og en med fitness træningsøvelser | 
Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.
| Mission Completed -  FitDeck.dk blev nr. 500  
 Tak til jer alle, der har været med :-) | 
| YESSS. Hvad har jeg så vundet?  | 
Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.
| Hej Henrik Håber ikke det er for sent, men jeg er igang med at tilføje et link. | 
| Selv tak Henrik. Hurtig ekspedition fra din side må jeg sige. Jeg er glad for, at www.SmilingSMS.dk nu også er med. | 
| 
 Du får sgu et featured link :-) 
 |