Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange gange må de rep. før jeg kan få et ny?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 03:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg købte et Philips TV hos Expert i November måned '10.

Der har været problemer med det fra start, jeg har været inde med det hvor de opdaterede softwaren, der har været en tekniker hjemme og skifte motherboardet på det, men det dur stadig ikke som det skal.

Fejlen er at TV'et kan lige pludselig vise en sort skærm hvor der står intet signal mens dvd eller playstation er tændt. Jeg har købt nye HDMI kabler i god kvalitet og problemet er det samme.

Det skal siges det er det samme problem der har været der fra start.

Jeg ringede til dem idag og sælger mente at han havde 3 forsøg på at rette fejlen, hvor jeg var uenig i hvad han sagde.

Hvad sir i?

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 06:33

Hej Jacob

Jeg googlede din overskrift og Amino kom naturligvis først ind ;)

Men dette link giver dig svaret og du har ret så vidt jeg kan se ;)

/allan

Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 07:37

Hej.

Jeg mindes nu en gang at have læst i tænk at de på elektronik-produkter og derunder mobiler, havde 3 forsøg, hvorefter man havde ret til et nyt produkt eller penge retur.

Lyspunktet ved reparationer er dog at garantien fornys på det reparationen omfattede.

Men kan jo se i linket at praksis måske er ændret.

Du kan jo eventuelt henvende dig telefonisk til forbrugerstyrelsen og spørge, hvordan du skal forholde dig.

Med venlig hilsen

Søren

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:18

Hej,

Ved mobiltelefoner har der været en del snak om og jeg mener at der blev snakket om maks 2 forsøg.

Foruden dette, så har en forhandler 3 forsøg til at rette fejlen på alt andet end mobiltelefoner, men hvis fejlen ikke er ens fra gang til gang, ja så har man desværre 3 nye forsøg ved en ny fejl. Det er køber der skal bevise at der ikke er tale om samme fejl, hvilket godt kan være svært.

Håber det kunne hjælpe..

/Chris

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 08:48

Jeg har haft et lignende problem med mit TV. Problemet var dog ikke mit TV, og dog alligevel lidt.

På mit TV er der en funktion som går ind og slår eksterne kilder fra hvis ikke der er noget signal. Måske for at spare på alle de eksterne kilder man kan komme til at skulle igennem for fx at komme til sin playstation eller en anden. Så snart jeg slog den funktion fra, så skete det ikke igen.

Det er et Samsung TV jeg så har, men det virkede dog alligevel. Det kunne være at det løste dit problem :)

Jeg har også oplevet da jeg har en digital forstærker mellem PS3 og TV, at det var min forstærker som så slog fra midlertidigt, og derfor også kappede signalet midlertidigt til TV'et. Men det underlige er jo så at man jo kunne tro at PS3 stadig gør det, men så snart den funktion på TV'et blev slået fra så virkede det jo helt som det skulle. Så noget siger mig at signalet stadig er der, men at TV'et er lidt for følsomt hvis der fx er huller.

Hos mig hedder funktionen "Automatisk slukning"

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)