Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ærlig feedback på hjemmeside søges! Site med salg af SoftwareAsAService.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Købenahvn
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Venner,

Efter at have kørt nogle år stille og roligt i Danmark, har vi fået gennemtestet vores software og har nu fået blod på tanden til at gå ud i verdenen.

Vi er klar med websitet og venter på indløsningsaftale m.v. for at kunne åbne for salg af produktet uden for Danmark.

Sitet ses her: http://www.wiosoft.com/ og er tilgængeligt på 3 sprog (DK)(UK)(DE).

Jeg vil meget gerne have kritik af sitet generelt, tip om fejl (der er helt sikkert nogle) og ideer til at hæve konverteringen. Også gerne SEO relateret.

Jeg ved der er nogle link mangler under kontakt og en facebook side der ikke er helt færdig.

I må selvfølgelig også meget gerne prøve udlejnings program demoen, og give noget feedback på selve applikationen.

Vi glæder os til at rulle derud af :-)

På forhand tak for jeres råd og tid!!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:35

største fejl jeg kan se den hopper i sprogene når den er på dansk del hopper den over på engelsk del , ved nogle under sider , det forvirre mig og jeg kan ikke rigtigt finde rundt på siden derved

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 01:47

Hej Jacob,

jeg synes generelt den ser godt ud her kl. 01.39 har ikke fundet de store ting, og har sikkert heller ikke været det hele rundt....

Eneste der sådan lige falder mig ind, er at jeg bare ikke er vild med scroll på sider hvor der kan være vigtig information forneden..... det kan være det er en gammel kæphest, men jeg har lært at folk ingen tålmodighed har på nettet og dine budskaber skal være "in your face" ellers er de væk igen... ellers ok design farver med mere herfra Yes

Spændende projekt, der må sgu være noget basis for den slags rundt omkring i verden....

Sender dig en PM  lidt andet.

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Købenahvn
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 01:59

Hej Mikkel,

Tak for indlæg, det er SOFTblog der går på den Engelske side. Vi har valgt kun at blogge på engelsk. Den kører med nyt vindue, for ikke at forvirre.

Vi forbereder flere sprog, og ser det pt. lidt omfattende at blogge jævnligt på flere sprog. Nogle der har erfaringer med kun at blogge på engelsk?

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 02:16

Hej,

Umiddelbart så er jeg bekymret for din "free version / prices" knap. Den ligner ikke en knap, og har ikke den umiddelbare indbydende effekt. Når jeg kigger på en side som din, så leder jeg efter to ting: screenshots og download link. Og jeg ser lidt af det, men det kan godt være endnu tydeligere. Det kan være det er misvisende, men fuck det. Hav en "Download now" knap, og hav en side med lidt gode tydelige screenshots i god opløsning.

Jeg kan godt se at også din top leder ind til registreringssiden, men jeg misser det umiddelbart. Toppen er ok, men jeg synes den skifter for ofte - jeg kan ihvertfald ikke nå at læse teksten inden den skifter, og så kan jeg ikke holde musen over et ikon eller klikke på noget for at gå tilbage og se den tekst igen - så skal jeg vente på at den kommer tilbage.

Inde på "options" siden med trappen af valgmuligheder ville jeg nok fremhæve og anbefale wiomini, så den er lidt større og en mere indbydende farve end det andre (lysegrøn eller noget tilsvarende), eller til at starte med fokusere på gratis versionen for at få folk igang. Men anbefal en også visuelt! Det hjælper mig med at vælge hvordan jeg skal gå videre.

Og når jeg så når til "We will open for orders again in april 2011", så falder jeg ihvertfald fra. Ville det ikke være bedre at tage imod ordren normalt, og hvis du så bliver udfordret med ressource, så tage kontakt til de kunder der kan være berørt, og lave en aftale om opstartsdato. Så kan det være de dropper det der, men jeg falder allerede fra inden jeg har givet dig mine oplysninger.

Det var lige mine umiddelbare tanker. Håber du kan bruge det ;)

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:59

Jeg syntes det ser utrolig let og overskueligt ud... dog gik der lidt tid før jeg fandt "Dansk sprog" funktionen da jeg syntes jeg skulle vide mere om produktet eftersom forsiden fangede mig, og da jeg selv benytter ligende systemer i min forretning.

-Jakob

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:19

jstrib:

Hej Mikkel,

Tak for indlæg, det er SOFTblog der går på den Engelske side. Vi har valgt kun at blogge på engelsk. Den kører med nyt vindue, for ikke at forvirre.

Vi forbereder flere sprog, og ser det pt. lidt omfattende at blogge jævnligt på flere sprog. Nogle der har erfaringer med kun at blogge på engelsk?

det jeg mener er den i en dansk flag regner man med blive på den danske del , men ved nogle undersider hopper den rundt på den engelske del og menu , det forvirre , vis ikke vil lave en dansk del mv. med alle undersider som på engelske del forstår jeg ikke hvorfor bare ikke sats på  kun engelsk sprog , det ville være langt at forstå siden så

okay kan se færre undersider lige nu end før der hopper i sprog

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)