Det ser da meget godt ud, men der var 4 ting jeg lige lagde mærke til:
Glemt password, opret bruger og glemt brugernavn teksten øverst. Det er sort skrift på en i forvejen meget mørk baggrund. Jeg kan ikke læse det.
Den kategori-menu I har. Den er godt nok rodet. Jeg synes I er gået lige lovligt meget amok med at få alt for mange grafiske elementer ind på den.
Flash karruselen med babes i: på en lys baggrund (som ved Michelle) er det svært at læse overkriften, og jeg måtte da også knibe øjnene sammen for at kunne læse det.
Nå ja, den gule Log på knap. Den ser altså malplaceret ud. Jeg vil anbefale en anden farve, og så må I også godt style den, evt. med runde hjørner.
Fed side, kan virkelig godt lide det grafiske, det ser sku prof ud!
Jeg ville personligt gøre den mere overskuelig, den virker lidt rodet at du har to vertikale menuer. Jeg ville holde mig til at blot at have en i enten venstre eller højre side, ellers kan indholdet i midten godt forsvinde lidt.
Vh
Christian
Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.
længere og mere sigende titlen siger intet om siden home og domænet ligger man nummmer 1 lige vel hvad med , lav en sigende titlen gerne med alle 67 tegn der vises på google jeg mener denne her titlen <title>Home | MFMO.DK</title>
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows