Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vedr. regnskab program der kan bruges på Mac

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har et lille bi erhverv ved siden af mit 37 timers job og mangler en regnskabsprogram der kan arbejde sammen med Mac. Jeg har ca. 150-200 bilag ialt årligt og har indtil nu brugt en ganske almindelig kassekladde i excel. Men synes dette er ved at være lidt tidskrævende med moms osv. så ønsker et system der selvgfølgelig kan føres kassekladde på og så laves moms afregning, derudover ville det være fedt hvis jeg kunne gøre så meget klar til revisor, evt. overføre data eller give dem adgang til systemet online, så de kan lave det færdigt til årsregnskab.

Derudover søger jeg lidt hjælp til at finde en revisor der kan hjælpe med de sidste ting på årsregnskabet Smile

mvh

Peter

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 22:28

Hej Peter,

Vi bruger e-conomic, det afvikles i din browser og er uafhængig af operativsystem.

Der er indbygget revisor-adgang, din revisor skal blot være registreret i systemet som revisor.

HTH
/Brian 

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 22:34

Hvis du har en Windows licens liggende du ikke bruger kan du evt. installere windows i en Virtual Box (www.virtualbox.org) - det er et gratis alternativ til f.eks. VMWare Fusion og det fungerer helt fantastisk. 

Inden i den kan du så køre alle de forskellige der nu findes til Windows.  Vi bruger SummaSummarum som er rigtig let at gå til og kan erhverves ganske billigt. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:39

Hej Peter

Jeg tilbyder en komplet skabelon i Excel, med komplet moms regnskab som gør det simpelt for revisoren. Den fungere som sagt godt på MAC fordi det er Excel.

Du er velkommen til at skrive, hvis du er interesseret!

Venlig Hilsen

Steffen

Fra Vejle
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:45
Jeg har tidlige anvendt begge de anbefalede programmer, og vil sige at economic er mere brugervenligt, samt har den stor fordel at det kører online, hvilket gør mange ting nemmere.

Evt kig på C5 online også, et rigtigt godt alternativ der har flere funktioner, og som er bygget på samme platform som et af de mest brugte systemer herhjemme.
Ved at BDO er stærke på denne løsning, og KPMG er på economic.

Nu har jeg ikke lige undersøgt hvor du er fra, men en butik af din størrelse ville jeg anbefale det lokale BDO kontor. De har størrelsen og erfaringen til at rådgive en lille ung virksomhed.

Mvh
Rasmus Andersen
Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 22:57

Hejsa

Jeg har kigget lidt på Economacs. Umiddelbart virker det meget ligetil og indeholder alle de relevante funktioner.

// Peter

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 23:29

Hej Peter,

Kig på e-moms.dk og prøv det evt af gratis i 14 dage. Da det er online fungerer det fint i Firefox på Mac.

Har selv siddet på Mac de sidste mange år, så vi har dertil også ladet os inspirere meget af macs lækre design profil.

mvh
Thomas

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 08:44
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)