Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner søges - Kan du programmere Apps til Android og Iphone/Ipad?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en samarbejdspartner til opstart af ny spændende virksomhed indenfor IT og markedsføring. Vedkommende må gerne være en studerende eller nyuddannet, som har mod på at blive selvstændig.

Min nye samarbejdspartner skal kunne designe og programmere apps som er kompatible med android og Iphone/Ipads. Det ville ligeledes være en fordel, hvis du er bosat i Østjylland, da jeg selv bor i Århus.

Jeg er selv handel- og markedsføringsuddannet og har ligeledes erfaring inden for samme. Jeg vil kunne stå for salg, markedsføring og økonomi.

Konceptet er helt unikt, derfor er jeg meget forsigtig omkring detaljerne. Hvis du har ovenstående kompetencer, og ønsker at høre mere omkring konceptet, er du meget velkommen til at kontakte mig.

Med venlig hilsen

Lasse Skov
Tlf.: 2129 6857

Fra Århus
Tilmeldt 4. Apr 11
Skrevet kl. 21:28

Det skal lige siges at konceptet fik 2. pladsen for det mest innovative indenfor mindskning af CO2 spild. Grunden til at jeg ikke vant førstepladsen var, at jeg ikke på egen hånd kunne iværksætte projektet. 

Så med den rette samarbejdspartner, kan dette blive KÆMPE stort! 

Fra Århus
Tilmeldt 4. Apr 11
Skrevet kl. 22:15

Fra Viborg
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 89
Fra  ØBODERNE Skrevet kl. 22:07

Hej Lasse,

Det lyder ganske spændende, det kunne godt tænkes at vi kunne være interesserede i at høre nærmere omkring idéen, og hvad du evt. forventer dig af et partnerskab.

Vi kan udvikle "smartphone" applikationer ;o)

Rene Fürster Simonsen

www.oboderne.dk

Fra Århus
Tilmeldt 4. Apr 11
Skrevet kl. 22:17

Hej René,

Lad os stikke hovederne sammen på et tidspunkt.

Bor I her i Østjylland? Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)