Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Videofotograf - København - tilbud søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle med evnerne :)

Jeg søger en der kan lave en video af en frisørbehandling til brug for youtube, FB, web m.m.

Selve behandlingen varer maks 1 time - hvorfor 2 timer nok er det mest reelle tidsforbrug, da der også evt. lige skal filmes lidt udtalelser og kommentarer efter behandlingen.

Det skal ikke nødvendigvis være superprofessionelt, men gør ikke noget det er i god kvalitet naturligvis.

Jeg er bekendt med hvad prisen er fra de professionelle, men håber der er nogen der vil prøve kræfter med opgaven til en lavere pris :) og som kan anvende video´en som visitkort.

Jeg redigerer selv, med mindre det kan gøres billigt.

Optagelsessted: Frederiksberg i frisørsalon

Betaling: Kontant ved aflevering af optagelser på USB eller CD

Tid: Snarest - hvis vi kan blive enige om pris.

Skriv venligst PB med overslag og helst med referencer fra tidligere produktioner.

Køb ren argan olie her

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 15:22

ved ikke om du allerede har fundet en, men ellers fortjener den da lige en tur om på forsiden, så du kan få fundet en til dit projekt. Og held og lykke med det...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:22

Rasmus Fredslund Hansen:

ved ikke om du allerede har fundet en, men ellers fortjener den da lige en tur om på forsiden, så du kan få fundet en til dit projekt. Og held og lykke med det...

Tak for "bumpningen" der er ikke kommet nogen bud, de har nok for travlt med alle mulige ting p.t. Går nok, skyder det blot selv hvis det bliver nødvendigt, kunne bare være man ville tage chancen og lave noget til salonen samtidig :)

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:05

hej Jan

Jeg er filmfotograf og har lavet film og muskvideo før. Min bror selv er frisør og har sin egen salon i Hellerup. jeg kender lidt til frisør kunst.

Jeg kan hjælpe dig med dit projekt hvis vi gør det i det kommende dage. For jeg er i gang med skrive på en ide til en dokumentar film.

Du er meget velkom til at skrive til mig. Prisen kan vi tale om når jeg har set en demo af en klip hos dig i salonen.

Venlig hilsen

saied

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)