Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telia bredbånd - er det godt?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ADSL over kobberforbindelsen. Så stor forskel er der altså ikke om du vælger fullrate, telia, TDC eller en 4. leverandør. Læg mærke til hvilken router / modem du får med - linjen de bruger er den samme. I og med Telia har noget af det billigste 10 mbit nu (jf. IT & Telestyrelsen marts 2011) havde jeg nok valgt det.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Thyssen:

TDC ejer YouSee, så det kan man næsten gætte sig til.

Der står også TDC på YouSee's modems

 

Ja, men det er stadigvæk 2 forskellige adgange til nettet.

TDC ejer også FullRate...

Jeg er tilfreds YouSee kunde og betaler glædeligt lidt mere for en stabil forbindelse.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at valget falder mellem TDC og Telia. :)

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Man bør vælge udfra hvilken service leverandøren kan tilbyde.

Store aktører som TDC, Telia og Skyline har elendig service, hvis problemer opstår.

Meget normalt ved henvendelser pr. mail, at der går 3-4 uger mellem svarene og det er meget utilfredsstillende.

Så skal man vælge dem, hvor man har en masse selvbetjening via nettet, da man så selv kan være egen herre i hus nemt og godt uden lange ventetider.

mvh

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Har haft Telia bredbånd, og det var helt klar ikke noget jeg kunne finde på igen.

Utroligt ustabilt, og ved fejlmelding flere døgn før fejlene blev fikset, derudover kunne jeg ikke fejlmeddele noget efter kl.20 i hverdagene, og de havde lukket i weekenderne.

Kom hurtigt tilbage til TDC igen, hvor man kan fejlmeddele døgnet rundt, og tingene bliver lavet med det samme.

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du falder over et godt tilbud, så sig ja til fiber. Vi har haft det i 2 år her i Virum og ikke for at lyde poppet...men der er et internet før fiber og et efter;) Man kan slet ikke sammenligne. Hastigheden er naturligvis behagelig, men det er stabiliteten der virkelig mærkes;)

Udfald er en saga blot!

BH og go´ vind med beslutningen;)

Lars

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Har heller ikke selv Telia, men de gange jeg har hørt bekendte snakke om det har det ikke ligefrem været lovprisende ord. 

Personligt havde jeg hellere hoppet på TDC end Telia - den er stensikker.

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)