Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål omkring opstart af "Gå på vandet" firma

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 03:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker lidt, hvis sådan en waterball er vandtæt (og vel også lufttæt?), hvor lang tid har man så lige ilt til? ;-)

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 126
Fra  SuperEvent ApS Skrevet kl. 10:18

Martin Mindorf:

Jeg tænker lidt, hvis sådan en waterball er vandtæt (og vel også lufttæt?), hvor lang tid har man så lige ilt til? ;-)

Hej Anders & Martin,

der er ilt til ca. 20-30 min.

Et komplet setup med en pool på 10 meter i diameter med 2 stk. ind/udgange inkl. overdækning og 10 waterballs, blæser etc. koste i omegnen af 120.000,- plus moms.

Selve boldene ligger på ca. kr. 4-5000,- plus moms. De er 1,8 meter i diameter.

Send mig en PM, hvis I ønsker yderligere vejledning og information om køb af disse produkter.

VH
Palle

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 08
Fra  SuperEvent ApS Skrevet kl. 10:19

Anders Mikkelsen:

Men synes bare ikke der stod noget i bekendtgørelsen om hvordan man gør med regnskabet :)

Drift af en forlystelse og drift af et selskab er 2 forskellige ting. Jeg kan hjælpe dig med vejledning til forlystelserne - send mig en PM.

Kontakt en bogholder eller revisor for support ifbm. regnskab.

VH
Palle

Fra Købenahvn
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 10:35

Prøv lige at læs denne artikel: http://www.the-houston-accident-attorney.com/2011/04/06/cpsc-advises-against-use-of-water-balls-due-to-suffocation-drowning-hazards/ 

Ikke for at tage modet fra dig, men forlystelsesbranchen er hård. Og at have en aktivitet er næppe nok! Mange storcentre, centerforeninger m.v. har kun en leverandør.

Hvad regner du med at charge for en aktivitet til 150 tkr ved udlejning? Incl transport, opsætning m.v.? Og hvordan vil du skaffe vand "on-site"?

Jeg tror der er rigtig mange ting, du lige skal tænke over.

Fra Hobro
Tilmeldt 27. May 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 12:03

Hej Martin.

Som superevent rigtigt nok skriver er der ilt i knap en halv time, men der vil ikke være nogen ide i at udleje dem i en halv time :)

@Superevent - jeg sender dig lige en PM :)

Jstrib:

Tak for dit indlæg.
Ang. dit link til artiklen så beviser den jo netop at det er ekstremt sjældent at der sker noget, netop fordi at boldene er så sikre. Der vil altid ske uheld i en forlystelse desværre. Selvfølgelig skal man tage sine forholdsregler, det havde jeg skam også tænkt mig :)

Ja forlystelsesbranchen er hård, det er der ingen tvivl om, til gengæld kan jeg tilbyde nogle lavere priser. Jeg starter ud i "småtingsafdelingen", men kan jo investere i fx flere bolde hvis det kan betale sig.
Hellere starte småt ud og investere løbende, end at starte stort ud og risikere at skulle sælge nogle af boldene :)
Det med at skaffe vand det skal lejeren selv sørge for, sådan er det forøvrigt ved alle de firmaer jeg har set.

Mit navn er Anders og jeg er 24 år gammel.

Jeg går med ideen om at starte eget firma op, og håber du kan hjælpe!

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 08
Fra  SuperEvent ApS Skrevet kl. 12:49

Hej Anders,

jeg har sendt dig en PM med info om piser etc. inkl. billede af et setup.

VH
Palle

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)