Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside - hvad kan jeg gøre bedre ??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har hjemmesiden Lunasverden.dk, men har ikke nok besøgende og ikke nok salg..

 

Mangler input til hvad jeg kan gøre for at fremme salget og få siden længere op i søgemaskinen..

 Hvad er der i vejen med den, siden der ikke er nok der handler der ??

 

På forhånd tak

 

Bo

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm... Umiddelbart har jeg et par ting som jeg falder over, når jeg går ind på selve siden.

  • Find en anden og mere let-læselig skrifttype til selve siden. Menuen i venstre side virker fin nok med den skrifttype. Prøv evt. at ændre skrifttypen til Calibri.

Skriv evt. en Privat Besked til mig, for jeg har endnu et par ting jeg kan hjælpe dig med.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en kort kommentar herfra.

Det skærer i mine øjne at læse den lilla og lyserøde tekst, på hvid baggrund Sad

Grunden til du ikke bliver fundet på google.dk er at du ikke har et eneste link ind til din side, fra andre end dig selv (14 interne links)

Du skal have lavet nogle links til din side, med ankernavne som du gerne vil findes på, som denne: børnetøj og ikke lunasverden.dk som ikke tæller af ret meget, i en søgning efter børnetøj. Håber du forstår Stick out tongue

Du har samme sidetitler på alle dine undersider (dem jeg kiggede igennem) eks. Fixoni = Mozilla Firefox (hos mig)
Der skal selvfølgelig stå noget som eks.: Fixoni - Se det store udvalg af Fixoni børnetøj her! (der må stå op til ca. 67 tegn her) Indsæt dine vigtigste søgeord som passer til den side det omhandler. Altså ikke tilbud, udsalg osv. hvis der ingen tilbud eller udsalg er på den side.

Er dine priser billige? Kvinderne/mødrene skal nok finde de billige steder, og anbefale dem til hinanden Wink

Håber du kan bruge det Big Smile

Mvh

Michael Haahr

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil sige med kun 37 links ifølge yahoo site seache er det meste links der mangler videre formidle side alle mulige relevante stéder

hav masse af motivation til videre formidle din gode hjemmeside , du skal tænke du hr verdens bedste siden og prøv at lave det til branches bedste side

lidt tips gav jeg gav og andre gav i denne her tråd hvor meget der kan gøres http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

intet er let husk tilmeld dig ikke de steder hvor du får flere får flere 1000 hurtige links

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne strukturere menuen i venstre side efter bukser, bluser, jakker og så videre, istedet for efter mærker.

På denne side: http://www.lunasverden.dk/shopview.asp?page=25&ct=86 er der 2 billeder der ikke virker.

Jeg synes du burde gøre det sådan, at når man trykker på overskriften på et produktet, så kommer man ind på en side med flere informationer om produktet. Og evt. ændre teksten "Detaljer" til noget andet..

Du kunne gøre din gul indkøbskurvknap mere tydelig. Måske ikke alle der lægger mærke til, at det er der man skal trykke for at lægge produktet i indkøbskurven. Lav evt en grøn knap med teksten "Læg i kurven", så man ikke bliver i tvivl, hvor man skal trykke.

Når man er inde i indkøbskurven burde du måske vise billedet af produktet også, og ikke kun hvad produktet hedder. Du burde også gøre det mere tydeligt, hvor man skal trykke. Evt. lave en knap med teksten "Videre", istedet for et tekstlink med teksten "Bestil varer".

Det bør ikke være et krav at man skal oprette en bruger, for at kunne købe? Her springer jeg fra. :D

Prøv og tag et kig på E-Pusher og Konverteringskarma. :)

Fra Kolding
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Tak for jeres input... vi straks gå igang med at rettet til og håbe det giver noget mere salg :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Att: Michael...

 

Mit cms system kan ikke lave unikke titler til hver side... det siger min udbyder til mig når jeg har brokket mig... jeg kan kun lave unikke titler ved menuerne i toppen, altså under: Om os, Mærkerne osv... så det er rigtig dumt. Jeg overvejer meget at skifte men det har jo kostet at få lavet hjemmesiden, men måske er det, det der skal til...

Venlig hilsen Bo

Fra Kolding
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Har prøvet at ændre teksten på forsiden... systemet tillader desværre ikke ret mange forskellige typografier...

Hvis i har tid må i gerne melde tilbage hvad i syntes...

 

Mht Menuen i venstre side. ville det så hjælpe hvis jeg nedenunder mærkerne deler dem op i bukser, bluser mv. ?? tænker også at der ville give noget god linkstruktur på siden...

 

Tak for jeres tid :-)

 

Vh Bo

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)