Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sådanne nogle bøller (hærværk på bil)

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg ejer en gammel bil, den har godt nok ikke meget værdi, men har snart i en del år fungeret som transportmiddel for mig og familien.

inat havde jeg ladet den stå ude på fortorvet og ikke fået kørt den ind i indkørslen, og hvad sker der? en eller anden idiot sparker til den 3 gange og efterlader nogle store buler iden :(

Hvad pokker får nogle til at gøre det? hvad fik han egentligt ud af det? i ved det sikkert ikke bedre end mig, men nu fik jeg da lidt af mine frustrationer ud!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kors, hvor er det skide irriterende sådan noget! Jeg ka' godt forstå, hvis du er olm.

De sku' ha' nogen høvl, sku' de!

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 17:59

Aner ikke hvad der forgår i knolden på folk.

Jeg parkerede varevognen i Helsingør (også af ældre dato, men alligevel) og fandt den efterfølgende total molestreret.

Løbet hen over den og forruden sparket ind, sidespejle brækket af etc. Det mest foruroligende var at fodaftrykkene var børnestørrelser!!

Vi kommer vel over det :-(    - og Poul, det du kalder høvl hjælper næppe, får de det, skal det jo "hævnes" igen og igen, desværre.

jeg er glad for at man ikke snupper dem på fersk gerning, det kunne blive noget frygtelig nogetWink

bedste hilsner Sören

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:05

Da jeg havde købt ny bil i Januar, var jeg i DK hos familien... Jeg kørte min søster til håndbold, og så hende spille, og resultatet var, at en sort lorte fucking spasser sort Passat lige ridsede min bil ned af siden... Fra kofanger til kofanger.

1 dag nåede jeg at have den, og så havde den en mega ridse...

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 18:11

Fashion-Seller:

Da jeg havde købt ny bil i Januar, var jeg i DK hos familien... Jeg kørte min søster til håndbold, og så hende spille, og resultatet var, at en sort lorte fucking spasser sort Passat lige ridsede min bil ned af siden... Fra kofanger til kofanger.

1 dag nåede jeg at have den, og så havde den en mega ridse...

Hvilken bil var det? Big Smile Gerne billeder også Stick out tongue

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 18:15

@Poul - ja, jeg er sikker på det kunne have været resultatet hvis de var taget på fersk gerning, selvmom jeg er enig med Søren om det sikkert ikke gavner noget

@Søren, det er famne dårlig opdragelse! Forældre der ikke lærer børn at have respekt for andres ting, er dårlige forældre!

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 18:18

sören :
Det mest foruroligende var at fodaftrykkene var børnestørrelser!!

Jeg ville faktisk være mere foruroliget, hvis de var i voksenstørrelse.

Børn prøver ting af inkl. hærværk. Voksne skulle gerne være i stand til at styre impulserne lidt bedre.

Jeg synes fx Fiat Duplo er så harmdirrende grim at jeg næsten får helt ondt i øjnene + hovedpine af at kigge på den. Nu er jeg heldigvis ikke længere 13 år gammel, så jeg holder min harme indenbords, hvor den hører hjemme. Men møder jeg en aften designeren i en mørk gyde, well ... ;-)

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 18:19

Henrik Nielsen:

@Søren, det er famne dårlig opdragelse! Forældre der ikke lærer børn at have respekt for andres ting, er dårlige forældre!

Yep. måske skal vi have lavet et genoptryk af streameren; "Har du talt med dine børn i dag?"

b.h sören

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 18:22

Sigurd:
Børn prøver ting af inkl. hærværk

Nej - det gør børn i min verden ikke !!!!

Nu er det så børnebørn - og de gør det heller ikke og hvis de gjorde ville det ikke bleve betragtet som "noget der blot skulle prøves af"!

Det VED jeg - så godt kender Jeg nemlig mine børn!!!!

bedste hilsner

Sören (morfar)

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 18:46

sören :

Sigurd:
Børn prøver ting af inkl. hærværk

Nej - det gør børn i min verden ikke !!!!

Nu er det så børnebørn - og de gør det heller ikke og hvis de gjorde ville det ikke bleve betragtet som "noget der blot skulle prøves af"!

Det VED jeg - så godt kender Jeg nemlig mine børn!!!!

bedste hilsner

Sören (morfar)

Hold nu op. Selvfølgelig har du, dine børn og dine børnebørn gjort noget som du/de ikke måtte. Voksne, som børn, skal have den straf de fortjener, når de bryder reglerne. Men når det kommer til stykket, så er det da værre at en voksen, som ved bedre, bryder reglerne, end en knægt der, som regel, følger sin opdragelse og omgangskreds.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)