Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

affiliate netværk som 13 årig

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

I øvrigt Kasper

Fedt du har krudt i røven, og tør springe ud i en masse som 13 årig.
Godt at du for skrevet til affiliatenetværkene og også er med herinde.

Jeg vil følge med i udviklingen af din blog :)

Held og lykke med projekterne

Med venlig hilsen

Mads Rosenlund

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 07:33

Mads Rosenlund:

I øvrigt Kasper

Fedt du har krudt i røven, og tør springe ud i en masse som 13 årig.
Godt at du for skrevet til affiliatenetværkene og også er med herinde.

Jeg vil følge med i udviklingen af din blog :)

Held og lykke med projekterne

Med venlig hilsen

Mads Rosenlund

Ja tak:D 

Men tror det er affiliate jeg brænder for, men vil stadig opdatere bloggen flere gange om ugen.

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 07:40

Testbloggen.dk/Kasper:

Men tror det er affiliate jeg brænder for, men vil stadig opdatere bloggen flere gange om ugen.

Hvis du interessere dig for affiliate, skulle du måske skrive om affiliate eller det at tjene penge på nettet, selvom der er utroligt mange andre der også gør det.

- Affiliate-marketing hænger jo også væsentligt sammen med at skabe noget værdi for de besøgende. Jeg ved ikke hvor meget du allerede har lavet, men find nogle gode områder du også selv synes er interessante, så kommer du længst. Selvfølgelig skal man se på hvad der mest profitabelt, men jeg startede ud med en side om lystfiskeri da det var her en af mine hobbyer lå. Det betyder at jeg selv kan bidrage med billeder, og alt muligt i form af fiskeri da jeg også selv fisker. 

Men bare det at komme i gang er sgu godt :)

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 07:46

Mads Rosenlund:

Testbloggen.dk/Kasper:

Hvis du interessere dig for affiliate, skulle du måske skrive om affiliate eller det at tjene penge på nettet, selvom der er utroligt mange andre der også gør det.

- Affiliate-marketing hænger jo også væsentligt sammen med at skabe noget værdi for de besøgende. Jeg ved ikke hvor meget du allerede har lavet, men find nogle gode områder du også selv synes er interessante, så kommer du længst. Selvfølgelig skal man se på hvad der mest profitabelt, men jeg startede ud med en side om lystfiskeri da det var her en af mine hobbyer lå. Det betyder at jeg selv kan bidrage med billeder, og alt muligt i form af fiskeri da jeg også selv fisker. 

Men bare det at komme i gang er sgu godt :)

ja fin side. Men er endnu ikke sikker på om jeg vil lave det på websites eller facebook ads. 

Læg mærke til der stod du havde skrevet dit indlæg klokken 6:40:P

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 08:25

Du kan jo prøve dig frem med begge dele, nu har du jo allerede testbloggen.dk :)

Jeg har helt valgt ikke at ville annoncere på facebook, men kender nogle stykker som har stor succes med det. Du kan læse mere om facebook annonceringhttp://simonsiger.dk

Men jeg tror det er en god idé, at hvis man vil tjene større beløb på affiliate marketing at have mange projekter kørende hele tiden, og derefter optimere eller sælge sider m.m. og arbejde videre på gode sites. Det er hvert fald den vej jeg vil prøve at gå :)

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 14:11

Mads Rosenlund:

Du kan jo prøve dig frem med begge dele, nu har du jo allerede testbloggen.dk :)

Jeg har helt valgt ikke at ville annoncere på facebook, men kender nogle stykker som har stor succes med det. Du kan læse mere om facebook annoncering på http://simonsiger.dk

Men jeg tror det er en god idé, at hvis man vil tjene større beløb på affiliate marketing at have mange projekter kørende hele tiden, og derefter optimere eller sælge sider m.m. og arbejde videre på gode sites. Det er hvert fald den vej jeg vil prøve at gå :)

Ja har fuldt styr på det, har fulgt med på simonsiger.dk i lang tid bare træls den ikke er så aktiv mere. Og har modtaget engelske affiliate nyhedsbreve, og nærmest læst alt dansk affiliate indhold der ligger på nettet, har også læst mange af indlægene under affiliate her på Amino, og særligt de blogindlæg som simon mørch har skrevet er gode og meget lærerige. Desuden fandt jeg ud af at Iqmedier og Euroads ikke acceptere folk der er under 18 år.

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 18:58

Okay. Skidt pyt med at de ikke har accepteret dig, nu hvor du har partner-ads. Det er altid noget at du har en konto hos dem end slet ingen. Og samtidig er partner-ads rigtig godt.

Men ellers lyder det jo til at du har styr på det hele, glæder mig til at se dit projeks udvikling

God vind.

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 19:03

Mads Rosenlund:

Okay. Skidt pyt med at de ikke har accepteret dig, nu hvor du har partner-ads. Det er altid noget at du har en konto hos dem end slet ingen. Og samtidig er partner-ads rigtig godt.

Men ellers lyder det jo til at du har styr på det hele, glæder mig til at se dit projeks udvikling

God vind.

hehe tak, havde bare håbet på igmedier eller euroads da de jo har konkurrencer.

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 19:46

Hej Mads ved ikke om du har pb til, men jeg har sendt en til dig:D

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 19:52

Hej Kasper.

Jeg er selv medlem af blandt andet IQ Medier, og jeg bliver altså 14 her den 19. April.

Da jeg havde oprettet mig derinde, skrev jeg og spurgte om noget, hvor efter en ung dame/pige ringede mig op. Her gav hun mig en forklaring på hvad det gik ud på og sådan noget - så vidt jeg husker. Hun spurgte også til min alder, hvor jeg så måtte fortælle hende at jeg var under 18 år. 

Hun spurgte så om mine forældre vidste det, og om de også havde læst reglementet og sådan noget, og jeg har ingen problemer haft.

Håber du kan bruge det til noget, og held og lykke med dit projekt!

Mvh.

Frederik Storm

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)