Jeg har ikke umiddelbart svaret på hvilke nogle der har skrevet det i betingelserne. Men hele problemstillingen ligger i at hvis du går ud og misbruger deres reklamer, så kan de ikke hænge dig økonomisk op på det, fordi du kun er 13.
Så det bedste er uden tvivl hvis du kan gøre det i en søsters navn, eller evt. forældrenes?
Ellers så send dem en mail og hør dem, de fleste er rigtig flinke og vil helt sikkert gerne hjælpe dig igang :-)
Blot fordi de er tilmeldt, er det ikke sikkert det er bevidst de har lukket "mindreårige" ind.
Jeg husker selv fra min tid med tradedoubler hvor jeg tilmeldte mig som 11 årig i 2002 uden problemer. Men det er ikke tilladt, da jeg som Casper skriver - Ikke kan blive stillet økonomisk ansvarlig overfor mine handlinger.
Mit råd til dig vil være at tage kontakt til dem og høre dem ad, hvilken vej du skal gå for at have have det hele på plads ifh. til deres krav og bestemmelser.
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Blot fordi de er tilmeldt, er det ikke sikkert det er bevidst de har lukket "mindreårige" ind.
Jeg husker selv fra min tid med tradedoubler hvor jeg tilmeldte mig som 11 årig i 2002 uden problemer. Men det er ikke tilladt, da jeg som Casper skriver - Ikke kan blive stillet økonomisk ansvarlig overfor mine handlinger.
Mit råd til dig vil være at tage kontakt til dem og høre dem ad, hvilken vej du skal gå for at have have det hele på plads ifh. til deres krav og bestemmelser.
er i fuld gang med at høre dem ad:D
Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering. Skal jeg også hjælpe dig?