Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Internetportal

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 24. Mar 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har en tråd oprettet herinde, hvor jeg søger en partner, investor eller serversponsor eller lign til en færdigudviklet internetportal, og i den forbindelse vil jeg rigtigt gerne have vurderet projektet.!

Dette er virkelig noget jeg kan bruge...

Har du 6 min så læs min præsentation og fortæl mig hvad du synes er fedt/ufedt osv.

Læs den her: DOWNLOAD

Mvh

Brian Petersen

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot præsentation du har fået lavet..

Jeg vil gerne ønske dig held og lykke, er sikker på der nok er en derude der vil være en del af dette projekt. For jeg ville skam gerne, økonomien er bare ikke til det :)

Yes

Fra Odense
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot præsentation, koncept  og gennemført side som jeg gerne vil  give Yes

Er sikker på du nok skal finde en partner med samme iver og engagement, som det viser du har lagt i dit projekt.

JDATrading.dk - Erotisk Internet Handel - JDATrading.dk

Fra Århus
Tilmeldt 24. Mar 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres feedback.. Jeg har dog ikke modtaget en eneste besked fra en interesseret investor eller evt partner.

Og det er også på tyske, engelske og norske businessangels networks..

Så jeg er parat til at droppe det hele nu!... frustrerende og sgu en anelse deprimerende men jeg føler ikke jeg kan gøre andet, når der ikke er mere interesse :) øv

God weekend

Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Jeg synes der mangler en meget væsentlig ting i din præsentation. Hvad er forretningsmodellen? Hvor skal indkomsten komme fra? Jeg kan ikke se det økonomiske perspektiv i din idé, som den fremstår lige nu.

Dating ligger tæt på. Så hvis du kan skaffe brugerne via Hot/Not og så føre dem ind på en datingportal bagefter. Så begynder du at kunne tjene penge på abonnementer. Det som er dyrt ved at oprette en datingportal er at få kunderne. Så måske kan du se din oprindelige idé som en platform til at få kunder ind på en datingportal.

 

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig god præsentation!

Fra Århus
Tilmeldt 24. Mar 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Forretningsmodellen er til at forklare, men reelt den samme som hotornot.com!

Dvs, starte op med reklamefinasieret indkomst og forsøge at accelerere siderne til de når breakingpoint hver især og så tilkobles det allerede udviklede betalingsmodul til som deler profiler op i basis og guldprofiler med et klik... også teknisk...

Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender du regnskabet for hotornot.com? Er der noget proof of concept?

Er brugerne villige til at betale for denne ydelse? En ting er brugere - noget andet er at konvertere brugerne til penge.

Fra Århus
Tilmeldt 24. Mar 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, jeg kender ikke regnskabet for hotornot.com men min egen konklusion er baseret på et godt mix af indicer, viden og vuderinger.. Det kan selvsagt være en god debat over skrivebordet men jeg vil mene der er plads til betalingsprofiler når man når breakingpoint, som jo ikke er defineret endnu... :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 17. Feb 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er prisen på grisen Wink

Med venlig hilsen

Den Lille Maler i Esbjerg

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)