Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Internetportal

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Petersen:
Så jeg er parat til at droppe det hele nu!... frustrerende og sgu en anelse deprimerende men jeg føler ikke jeg kan gøre andet, når der ikke er mere interesse :) øv

Så giver du sgu op for let! Din ide er jo ikke ligefrem original, så det er klart, at du skal slide "lidt" mere for det. Det skal ikke forstås som, at investorerne står i kø selv med et originalt koncept.

Jeg må ærlig talt indrømme, at jeg ikke synes ideen er interessant, men jeg skimmede den lige hurtigt i gennem og gjorde mig bl.a. disse tanker: Hvad forhindrer dig i bare at gøre det? Hvad kræver du af investor? Har du gjort dig nogen økonomiske overvejelser?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke bruge de næste par måneder på at analysere skrive opgaven ud på bl.a. http://www.amino.dk/freelancer/ kan det ikke mere end et par sparsomme måneder eller kun lidt overarbejde de næste 6 måneder , så er det dejligt at kunne dele hele hovedgevindsten med sig selv når overskud kommer , end at dele med en investor der ligger ud med hvad du har snart af penge og hvad skal denne have af penge

 

I den plan der er velskrevet kan jeg ikke ses der er skrevet noget om budgette og hvad du regner med udgifter mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)