Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere til at læse mit nyhedsbrev?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften amino

Jeg har nu fået skabelonen for min kommende projekt og blog, på benene. www.sikkerhedseksperten.dk

Nu gælder det indhold, indhold indhold, alt imens jeg samler så mange modtagere til mit nyhedsbrev som muligt.

Jeg er sikker på, at hvis de blot er på listen, skal jeg nok levere... men hvordan får jeg så mange som muligt på min liste?

Hvilke artikler, bøger, blogs m.m. skal jeg læse... for at blive bedre?

Forresten så handler min blog om sikkerhed

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 23:30

slet ingen der kan hjælpe?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 23:44
Boysen:

slet ingen der kan hjælpe?

Jeg kan ikke rigtigt komme på noget lige øjeblikket, men tror du bliver nødt til at forklare den store forskel på at læse din blog, og så få et nyhedsbrev. Jeg klikkede på linket i din topmenu, og dit nyhedsbrev har de samme punkter som din blog, så kan være folk tror at de bare får en gentagelse - måske du skulle lægge et par nyhedsbreve op, så folk kan se forskellen:

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 8. May 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:47

Hej Kenneth, jeg tror ikke du kan læse dig til det. Hvis du skriver om det du ved noget om og interesserer dig for, på en spændende måde, så fanger du folks opmærksomhed.

En måde til at flere får kendskab til din side og til at tilmelde sig nyhedsbrevet, kan være via  Facebook

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 23:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Boysen:
Jeg er sikker på, at hvis de blot er på listen, skal jeg nok levere... men hvordan får jeg så mange som muligt på min liste?

Hej Boysen

Jeg tror du skyder dig i foden med den popup når man rammer din side, måske det bare er mig det ved jeg ikke men jeg syntes det er irriterende.

Måske du skulle lave en lille konkurrence / lodtrækning vælger du en brugbar gave, der har med din emne at gøre tror jeg du vil få flere.

Bare et forslag.

/allan

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 00:22

Tusind tak for Jeres indspark, bestemt noget jeg vil overveje kraftigt!

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 12:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lav en pdf eller en video med nogle supergode tips og annoncer at man kan få adgang, hvis man tilmelder sig dit nyhedsbrev. Jeg er sikker på at Andreas Lolk har fået rigtigt mange mailadresser ved at give sin AdWords bog væk gratis.

God kamp

Morten

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 12:46

Hallo Morten... det må jeg prøve af...

Jeg laver en række videoér der forklarer og viser hvordan man udfører genoplivning (førstehjælp). Det må da kunne tiltrække modtagere.

Tak for tippet! :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)