Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telenor har lukket mit abonnement 1 måned for tidligt, hvad kan jeg gøre?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, som overskriften siger, har telenor lukket mit abonnement 1 måned for tidligt. Jeg har meldt at jeg skifter d. 1. maj, da jeg ikke kan skifte fra telenor før. Jeg er bundet via kontrakt til at være hos telenor indtil d. 1. maj, men nu har de lukket mit abonnement 1 måned for tidligt, så nu står jeg uden en telefon i et helt måned. Det er rent ud sagt noget pis, da jeg venter nogle vigtige opkald fra 35-40 personer i den kommende uge, og jeg har ingen mulighed for at fortælle dem jeg ingen telefon har i den her måned. Det kan koste mig mange timers hårdt arbejde det her telenor har lavet, hvad kan jeg gøre?

Jeg har prøvet at komme i kontakt med dem, men der sker absolut ingenting! :(

Med venlig hilsen

Claus von Arenstorff

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:01

Det tror jeg ikke de må, da du højst sandsynligt har noget forbrug inkluderet i abonnementet og formoder jeg, stadig skal betale for hele bindingsperioden.

Den nemmeste måde at opsige sit abonnement er i øvrigt at skifte selskab, så sørger det nye selskab for formalia og du er sikret at der ikke kommer et hul imellem de 2 abonnementer.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Skrevet kl. 20:03

Nicolaj Thomasen:

Det tror jeg ikke de må, da du højst sandsynligt har noget forbrug inkluderet i abonnementet og formoder jeg, stadig skal betale for hele bindingsperioden.

Den nemmeste måde at opsige sit abonnement er i øvrigt at skifte selskab, så sørger det nye selskab for formalia og du er sikret at der ikke kommer et hul imellem de 2 abonnementer.

Ja, jeg betaler forbrug. Har sgu den helt store pakke med internet, tale, sms osv.

- det har jeg også gjort. Har allerede fået telmore fra 1. maj, jeg kan jo ikke få det før, fordi jeg fik 1 års abonnement med min telefon, som jeg fik 1. maj. Alt er ordnet og klar til jeg kan flytte selskab 1. maj, bare ikke 1. april :S

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 20:05

Har du overvejet at kontakte Telenor. De lukker ikke bare dit abonnement, heller ikke ved en fejl - Fordi at du skifter selskab.

Hvad melder telefonen når du sætter simkortet i? Er der netværk på telefonen?

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:06

Har du modtaget simkort fra Telmore? Måske har de trukket nummeret for tidligt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Skrevet kl. 20:09

Mark MK:

Har du overvejet at kontakte Telenor. De lukker ikke bare dit abonnement, heller ikke ved en fejl - Fordi at du skifter selskab.

Hvad melder telefonen når du sætter simkortet i? Er der netværk på telefonen?

Ja, har prøvet at komme i kontakt med telenor hele dagen, men de havde desværre lige lukket kundeservice da jeg fandt ud af jeg ingen net havde.

Telefonen starter op helt almindeligt som den skal, men der er ingen netværk. Jeg kan hverken ringe, sende sms eller finde internet. Og jeg har en mobil med telenor abonnement lige ved siden af mig, som kører på fuldt blus, og de melder ikke noget på deres hjemmeside om at deres mobile netværk er ude af drift..

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 20:11

Claus von Arenstorff:

Telefonen starter op helt almindeligt som den skal, men der er ingen netværk. Jeg kan hverken ringe, sende sms eller finde internet. Og jeg har en mobil med telenor abonnement lige ved siden af mig, som kører på fuldt blus, og de melder ikke noget på deres hjemmeside om at deres mobile netværk er ude af drift..

Der står slet ikke Telenor vel? Så er det simkortet der er noget galt med.

1. Enten er simkortet defekt/swappet

2. Telmore har trukket nummeret med ønskedato og Telenor har confirmed. Ergo prøv dit Telmore kort.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Skrevet kl. 20:17

Til Mark:

Der plejer heller ikke at stå telenor? Har en iPhone, ved ikke om det har noget at sige. Men mindes ikke der nogensinde har stået telenor på min telefon..

--------------------------------------------------

Jeg tror ikke de har trukket nummeret for tidligt. Jeg har nu fundet posten frem, som jeg har modtaget fra dem. Fra telenor står der:

"I henhold til abonnementsvilkårene sker lukning den 30.04.2011"

Og i brevet fra Telmore står der:

"Flytningen af dit mobil nummer XX XX XX XX vil ske den 02-05-2011" ..

Ihh det er bittert. Specielt fordi jeg sidder og venter på nogle vigtige opkald.

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 20:18

Claus von Arenstorff:

Der plejer heller ikke at stå telenor? Har en iPhone, ved ikke om det har noget at sige. Men mindes ikke der nogensinde har stået telenor på min telefon..

Arh okay, mindre detalje ;)

Prøv at smid simkortet i den anden telefon du har liggende. Virker det deri? Er der netværk på? Står der Telenor?

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:20

Claus von Arenstorff:

Til Mark:

--------------------------------------------------

Jeg tror ikke de har trukket nummeret for tidligt. Jeg har nu fundet posten frem, som jeg har modtaget fra dem. Fra telenor står der:

"I henhold til abonnementsvilkårene sker lukning den 30.04.2011"

Og i brevet fra Telmore står der:

"Flytningen af dit mobil nummer XX XX XX XX vil ske den 02-05-2011" ..

Ihh det er bittert. Specielt fordi jeg sidder og venter på nogle vigtige opkald.

Så er det nok bare en tastefejl inde hos Telenor og mon ikke de rimelig hurtigt kan åbne for telefonen igen på mandag.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)