Hej Aminoer.
Søger en som vil investere i en lejlighed i Odder.
Vil gerne sælge halvdelen af lejligheden på kontrakt, da jeg skal ud og
bruge nogle penge til at bestille nogle vare.
Lejligheden er allerede lejet ud og giver et afkast på 7%
(investering på 300.000 - 1750kr. mdr - 21.000kr. året).
Din investering vil være 300.000kr. derefter behøves du ikke lave mere, jeg har kontakten til lejere og sørger for annoncering hvis der skal nye lejere ind.
Lejeren har 3mdr. opsigelse og depositum på 12.500kr. derudover er der selvfølgelig en godkendt kontrakt på lejeren.
Lejligheden står til en værdi på 600.000kr. men da jeg ikke vil sælge hele lejemålet er halvdelen nu mulig at få finger i.
lejligheden er på ca. 28m2, med stor 12m2 hems i stå højde, altså godt 40m2. derudover er der ca. 8m2 kælder hvor der står egen vask og tørre. der er privat parkering og stor privat grønt område. ligger meget centralt i odder med 2min gang til gågaden.
Sidst jeg havde annoncen i avisen fik jeg 20 henvendelser, det skyldes blandt andet at Husdyr er tilladt i lejligheden og det er næsten umuligt at finde nogle steder i dag.
Alle aftaler mellem investor og mig vil forgå 100% profesionelt, vi kan også mødes i mit private hus så du også har en mulighed for at se hvem jeg er.
Så hvis der er nogle der har interesse i at lave en god investering. må i gerne skrive til mig på Brian.cm@live.dk eller ringe på 51156467.
Mvh Brian Mikkelsen