Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping - Kendte mærkevarer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ja jeg ved at de fleste af jer herinde vil vende det vide ud af øjnene, fordi der endnu engang kommer et indlæg omkring dropshipping. Men jeg har prøvet og søgt, har desværre ikke fundet 100% svar på, hvordan mine spørgsmål skal besvares.

Jeg står i den situation, at jeg i meget lang tid har haft en drøm om, at starte min egen webshop op. Det er noget jeg har villet i lang tid, og derfor har jeg tænkt at det skal være snart.

Jeg har masser af tålmodighed, derfor undersøger jeg derfor også tingene grundigt, før jeg bevæger mig ud i noget.

Jeg har læst mig frem til at dropshipping er en rigtig god måde at starte ud på, hvis man ikke har en alt for god økonomi, og bare ønsker at starte lidt "mildere ud"? (ret mig, hvis jeg tar' fejl).

Jeg kunne godt tænke mig at starte en webshop op, hvor jeg på længere sigt, skal kunne producere mit eget tøj. Men i starten skal det være en hjemmeside, hvor jeg godt kunne tænke mig at sælge andres tøj. Og min målgruppe er unge mennesker.

Mit spørgsmål er så bare ..

Hvordan foregår det lige helt præcist med, hvor jeg finder mine leverandører henne?
Jeg vil gerne sælge mærkevarer såsom, Gio Goi, Bjørkvin, Ed hardy, T.i.t.s, Rock Icon osv.

Hvor finder jeg dem henne? :-)

Tak på forhånd,
Nico

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15100
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:02

Fashionkings:

Hvordan foregår det lige helt præcist med, hvor jeg finder mine leverandører henne?
Jeg vil gerne sælge mærkevarer såsom, Gio Goi, Bjørkvin, Ed hardy, T.i.t.s, Rock Icon osv.

Hvor finder jeg dem henne? :-)

Nu vil jeg ik ødelægge din drøm, men du er nødtil at face virkeligheden...

Tøj er og bliver et skod produkt at sælge via dropshipping. Der er for mange størrelser, for mange forskellige måder at lave en størrelse på, kræsne kunder der returnere for et godt ord og ingen fortjeneste på det for en evt samarbejdspartner...

De nævnte mærker finder du desværre ik. Mærkerne gider ik selv at deltage, og andre webshops/butikker har intet ud af at deltage. Omkostningerne ved at deltage er langt større end den fortjeneste der ligger og venter...

Jeg har skrevet et blogindlæg om dropshoppping... Måske du kan bruge det som hjælp ;D

Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:04

Okay, jeg takker for et godt svar!

- Så hvad er alternativt, hvis jeg gerne vil sælge tøj/mærkevarer?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15100
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:14

Fashionkings:

- Så hvad er alternativt, hvis jeg gerne vil sælge tøj/mærkevarer?

At købe det til lager selv... Der er næppe andre muligheder...

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 21:29

Kig lidt på affiliate shops, det er stort set det samme, her får du dine varer fra Tradedoubler. Kig evt forbi min hjemmeside og læs lidt om det der: www.poseidonaffiliate.dk. Du kan bare bestille en demo, så sender jeg dig et brugernavn og et login.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)