Hey hey folkens, Jeg sidder som arbejdsløs på noget der hedder et afklaringsforløb. Vejlederne derude har så besluttet at der skal udvikles noget læringsmateriale inden for IT, da de snart skal igang med undervisning. Jeg troede de allerede havde adgang til alle former for bøger osv. som de kan udlevere til ledige, men det har de åbenbart ikke, og ærlig talt kan de ikke selv finde ud af at udvikle det. De har ihvertfald spurgt mig om hjælp til specifikke opgaver, og de vil endda også have mig til at give en hånd med i undervisningen til dem der ønsker at deltage i det (det skal nok lige siges at det er valgfrit om jeg vil undervise, men det er sgu bedre end at sidde og sy tøjdyr hele dagen). Nu sidder jeg jo så og tænker, at sådan noget materiale kan jeg fint udvikle til hele kommunen, som de så frit kan afbenytte, men jeg må indrømme at jeg virkelig ikke har nogen anelse om hvordan en salgsproces foregår på et kommunalt niveau. Hvem skal man have fat i, og kan kommuner overhoved bare vælge at købe noget fra et firma? Eller skal det igennem en lang proces, hvor det skal udbydes til højre og venstre? Jeg håber virkelig der er nogen af jer der ved det, for jeg er fuldstændig blank! |
Lars Christensen:Hvem skal man have fat i, og kan kommuner overhoved bare vælge at købe noget fra et firma? Eller skal det igennem en lang proces, hvor det skal udbydes til højre og venstre?
Hvor irreterende.. Jeg læste omkring reglerne forleden nu kan jeg ikke finde dem igen.. Leder lige videre