Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen som kender Sportseducation

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, kender nogen Sportseducation

Kender én som ønsker tage et massagekursus og som har kig på sportseducation.dk

Jeg har søgt lidt på firmaet og fundet ud af de har været involveret i en retsag med andre i branchen, men det alene skal ikke få mig til at fraråde firmaet.

Det som lugter lidt er, at der ikke er et telefonnummer på hjemmesiden.
Vedkommende har tilmeldt sig et kursus via deres hjemmeside.
Det gjorde vedkommende i tirsdags, men har endnu hverken modtaget bekræftigelse eller hørt noget fra firmaet.

Vedkommende har været til et "åbent hus" arrangement hos firmaet og det hele lyd rigtig godt.
Der var en tidligere kursist tilstede som syntes det var et rigtig godt kursus. Måske var hun der tilfældig eller også var det ikke tilfældig..

Kurset koster 20.000, så jeg har lovet at undersøge firmaet.

Kender nogen firmaet og kan sige noet godt/skidt om?

På forhånd tak

Fra århus
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:32

Jep jeg kender det, da jeg selv for nogle aar siden tog et kursus.. Og de er super professionelle,  men desvaerre er de ikke gode nok til deres administration :)

Men de er virkelig dygtige :)

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 18:13

Mik Holme:

Men de er virkelig dygtige :)

Tak :-)

Min bekendt havde også fået et godt indtryk af dem under "åbent hus" arrangementet

Har bare indtrykket af at man skal se sig for i den branche.

Vh Finn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, jeg er så en af dem, der faldt for Jesper Schandorff´s "salgstale" på intromødet. Det viste sig, at hans store begejstring lige så stille faldt, i taks med hans undervisning, og til sidst havde han mere travlt med at sms´e og være på facebook på sin computer, end at være der for sine elever.

Jeg kan IKKE anbefale din bekendt at smide 20.000 kr. efter Sportseducation. Jeg har taget massøruddannelsen flere steder, og det er for det første, det sted, der udbyder den ringeste massageform. Det har intet med sportsmassage at gøre, det er mere i wellnessafdelingen, og teknikken de bruger ødelægger behandlerens fingerled indenfor meget kort tid. Men hvis man bare skal bruge det til at massere venner og bekendte engang imellem og vil bruge 20.000 kr. på det, så er det måske okay.

Jeg har så bestået eksamen hos dem også, og aldrig modtaget mine eksamenspapire. Når man henvender sig til dem, gider de ikke svare og kommer de ved et uheld til at tage telefonen når du ringer, bliver du fejet af, lynhurtigt med lovning om at de ringer tilbage - hvilket de så heller aldrig gør.

Ligeledes købte jeg en pakkeløsning med 2 uddannelser. Den ene uddannelse har de så - dagen før vores eksamen - lavet om til et minikursus på 2 dage, så det er nu intet værd. Også det har jeg rettet en kritik til dem vedr. hvilket har resulteret i, at jeg har fået forbud mod at deltage på deres kurser, men de vil sørme heller ikke give mig pengene tilbage for det jeg så ikke har fået.

Jeg har kendskab til, at flere af mine medstuderende står med samme problem, så pas på - jeg er ikke en enlig svale på det område. Og til sidst kan jeg da nævne, at de har endnu flere retssager på vej.

Skal din bekendt bruge sin uddannelse/kursus til noget, så vælg et andet sted. Der er nok af udbydere.

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 11:26

Finn Bennetsen:
Kender nogen firmaet og kan sige noet godt/skidt om?

Hej.

Vil lige minde om Amino regler omkring "at hænge firmaer ud" her i debatten. Læs Amino regler om det.

bedste hilsner

Sören

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 11:52

sören :

Vil lige minde om Amino regler omkring "at hænge firmaer ud" her i debatten. Læs Amino regler om det.

Jeg er på ingen måde intereseret i at hænge nogen som helst ud, men når jeg læser både godt og skidt om et firma, så er jeg nødt til at bruge mit netværk for at finde ud af sagens sammenhæng.
Det er derfor jeg er medlem af et nætværk.

Jeg har ingen mening om firmaet, men efterlyser udelukkende andres erfaringer med omtalte firma.
Hvis det er en overtrædelse at en eller anden regel, så er skriv venligt Jeres erfaring pr. PM.

På forhånd tak

Finn

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 13:11

Finn Bennetsen:
Hvis det er en overtrædelse at en eller anden regel, så er skriv venligt Jeres erfaring pr. PM.

Hej igen.

Mit svar i indlägget var ment som en hjälp. 

Jeg kunne se at såvel dig som trådstarter og en de der svarede var nye her på Amino. Debatten har tidligere väret heftig mht "anmeldelse" af et firma. (find tidligere tråde)

Din ide med en PM er korrekt.

mvh Sören

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 13:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

sören :
Mit svar i indlägget var ment som en hjälp.

Jeg betragtede det også som en hjælp fra din side :-) 
Er ked af hvis jeg har givet udtryk for andet.

Har nogen erfaring med Sportseducation eller andre udbydere af serioøse massagekurser, vil jeg gerne høre om det.

For ikke at komme i klemme, ønsker jeg hendvendelserne pr. PM

Så er den sag lukket her i forumet.

Hilsen

Finn

Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:52

H

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)