Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iframe eller Java?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Med baggrund i denne tråd om google og no follow, har jeg følgende spørgsmål:

I og med, at det ikke giver mening at benytte no follow i sin interne linkstruktur, hvad mener I SÅ man kan gøre for at have en hvis indflydelse på hvad der vurderes som vigtigt for søgemaskinerne på ens side?

Det "romantiske", måske lidt forsimplede, svar kunne jo være at man ikke skal have noget liggende på sin side som ikke er relevant for søgemaskinerne, men håber nogen kan hjælpe med et svar der peger på enten iframe eller java (eller for den sags skyld noget helt tredje) :-)

På forhånd tak ...

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:29

Interne links er svaret. jo flere interne links og backlinks en side får jo højere værdi får den side. Sværre behøver det ikke at være.

Og jeg mener dog ikke at det ikke giver nogen mening med nofollowlinks man alligevel ikke gider smide link juice efter. Det kan være relevant i forskellige situationer.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:13

Da jeg ikke havde så meget tid i går, blev mit svar meget begrænset. den lille skulle lige hentes i vuggestuen :)

Du kan gøre det at du fx laver et redirectlink, altså et link som i realiteten linker til en side som redirecter brugeren til den pågældende side. Redirectsiden skal så selvfølgelig ikke indekseres af Google.

Jeg formoder når du skriver Java at du mener JavaScript? Men ja den metode kan du også bruge. Altså lave et link udelukkende med javascript gør vil Google ikke se dem. altså hvis linket afspiller et javascript for at tilgå den side man vil have brugeren over på så vil det være godt.

Den klart bedste måde er dog at have så få links til siden som muligt, altså skal du ikke linke til siden hvis ikke den skal have en værdi, og du skal selvfølgelig heller ikke skaffe backlinks til den side.

Og omvendt som jeg skriver, jo flere links både interne men også fra eksterne kilder jo højere værdi vil en side få.

Så det er egentlig sådan du skal styre det.

Der findes et ton af metoder til at det forme links og det at styre hvor hen man sender link juice.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)