Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Handelsbetingelser / Oprettelse af bruger til et Gamehosting firma.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-brugere.

Jeg står her og ejer et Gamehosting firma, men jeg skal bruge nogle Handelsbetingelser, før jeg kan oprette produkter på min hjemmeside. Jeg har også brug for noget Oprettelse af bruger regler før jeg kan tillade folk at register sig på hjemmesiden.

Hvad syntes I jeg skal gøre i denne situation? Skal jeg sætte mig ned og skrive det selv? Skal jeg copy-paste-edit fra et andet firma? eller andre ting?

Geeked

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 14:25

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 10
Skrevet kl. 20:29

Hej Andiie.

Tak for linket, men kunne desværre ikke helt bruge det. 

Jeg ejer som sagt et Gamehosting firma og derfor skal der laves noget helt specielt og ikke som andre firmaer. 

Geeked

Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:21

Hej Nikolaj.
Jeg ville anbefale dig, hvis du satte dig ned søgte på handelsbetingelser hos nogle af de større gameserver udbydere, da jeg i min tid stiftede Online-Servers.dk, satte jeg mig ned, tjekkede hvad der var nødvendigt at have med, etiske ting, såsom om man vil har 14 dages fortrydelsesret, men det behøver man ikke som gameserver udbyder, da man leverer et 'custom' produkt.

Vi valgte af etiske grunde at tage 14 dages fortrydelsesret med, da det giver et bedre indtryk, så hvis man ikke er tilfreds med produktet og man ikke har installeret et såkaldt 'mod', kan man få sine penge refunderet 100%.

Jeg har nok en handelsbetingelse kladde for gamehosting et sted, men ville helst ikke dele den ud da den nok senere skal i brug, men ville gerne hjælpe med at lave en til dig. Det skal bare være sådan du selv skriver den. 

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 10
Skrevet kl. 22:46

Hej kOLDSQ.

Jeg vil tage dit råd til mig!

Jeg finder et firma, læser deres Handelsbetingelser og skriver mine egne derfra :)

Nikolaj

Geeked

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 10
Skrevet kl. 23:16

Jeg kunne egentligt godt bruge din hjælp alligevel.

Geeked

Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:07

Hej Nikolaj.
Tilføj mig på min MSN, joakim_koldsoe@hotmail.com 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)