Hey Aminos, Vi får rigtigt mange søgninger på safegear.dk og bruger Magento's standard søgefunktion der i teorien har mange fordele som: Synonymer til søgninger. Specificerede redirects ved specielle søgninger, foreslåede søgeresultater osv osv... Til trods for den lyder so rosenrød og fantastisk, så har vi ikke andet end problemer med den. 9 ud af 10 gange kan man ikke finde det man søger efter, og det er frustrerende, at søgefunktionen ikke registrerer selv produktets overskrift, indhold eller hvad ved jeg. Og før nogen kommer og fortæller at jeg skal gøre attributter synlige for søgefunktionen i Magento, vil jeg bare sige: Det er gjort, fungerer ikke.. Og alt er re-indexet! .. Lang historie kort: Vi har brug for en måde hvorpå vores søgefunktion kommer op at spille 100 ! - En løsning som Google Commerce Search ville være heelt fantastisk.. Men det koster min. $25.000 om året, og det er lige lovlig dyrt for os.
Har I nogle forslag - og erfaringer - til om der er noget på markedet, man let kan bruge, og som automatisk kan passe sig selv (lidt ala Googles), til en fornuftig penge? |
Yngvi K.:Har I nogle forslag - og erfaringer - til om der er noget på markedet, man let kan bruge, og som automatisk kan passe sig selv (lidt ala Googles), til en fornuftig penge?
Apache Solr Search med integration til Magento Community