Jeg var allerede igang med at forestille mig Martin i en video - sige.. Kære Holger... - Kasper Memo til mig selv.. Stol ikke på noget du læser på Amino.dk idag. |
Hehe
Jeg var allerede igang med at forestille mig Martin i en video - sige.. Kære Holger... - Kasper Memo til mig selv.. Stol ikke på noget du læser på Amino.dk idag. |
|
Jensen og Jensen Marketing - fokus på AdWords optimering.
Pokkers! Den faldt jeg også i.. Om folk bander og sværger i deres daglige tale og på video, er jeg ligeglad med. Men udbrudet imod knægten ramte min forældre-kasket rimeligt hårdt. Jeg støtter op om sagen, men ikke lige dette ene middel. Troede et øjeblik, at der var gået lidt Visit Denmark over den gode Hr Thorborg. Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Jeg tænkte, det var lige godt satans, det havde jeg ikke regnet med Martin ville gøre... Narret! :-) |
Haha. Havde ellers sagt til mig selv at jeg ikke ville tro på noget som helst i dag, men du fangede mig i et svagt øjeblik. Suverænt! |
Hehe, man bliver aldrig træt af en god aprilsnar |
www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.
100% enig! |
Jeg var en af dem der gav dig éen stjerne ( bedømmelsen dårlig ) , da jeg mener at det var dumt at afsløre at det var en aprilsnar. Men, jeg har holdt lidt øje med karmaen i emnet, og det er sgu sjovt som det svinger frem og tilbage. Da, jeg var inde første gang stod den i -28, anden gang +10 - og nu tredie gang -3, det har jeg godt nok aldrig set før, så jeg håber snart du kommer op på plus igen - det kunne være hyggeligt nok. |
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?