Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aprilsnar! - Hvilke har du set i dag?

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 12:59

Jeg har valgt at lave en aprilsnar på MinGraviditet og mange er hoppet på den Stick out tongue

Se her: B-Positive Graviditetstest til din smartphone

Desværre har jeg ikke rigtig set den nævnt på nogle sider med lister over dagens aprilsnarre, men det kan være det kommer... dagen er jo ikke slut endnu Wink

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 13:03

Jimi Hove:

Lige nu er jeg ved at overbevise mine venner på Facebook om at politiet kommer og henter mig om en time pga noget skattegæld jeg har overset. Min mor skal nok tro på det ... hahah :-)

Håber du betaler for nervemedicinen Wink

- Kasper

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Skrevet kl. 13:25

Therese E. Olsen:

Jeg har valgt at lave en aprilsnar på MinGraviditet og mange er hoppet på den Stick out tongue

Se her: B-Positive Graviditetstest til din smartphone

Desværre har jeg ikke rigtig set den nævnt på nogle sider med lister over dagens aprilsnarre, men det kan være det kommer... dagen er jo ikke slut endnu Wink

Point for kreativitet - Den er god..

Tror lige den skal sendes lidt rundt ;o)

- Kasper

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 13:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Min bror, min mor , min søster og en medarbejder hoppede i med begge ben.. :-)

Men ellers nogle kanongode jokes i linker til.

Jeg har selv en plan om at lave en joke med min bror en dag. Der skal jeg have fabrikeret en falsk spiseseddel fra Ekstra Bladet. Der skal være et billede af ham på forsiden, hvor der så nedenuden står : " Ukendt mand eftersøgt for bankrøveri "

Så sætter jeg den op foran en kiosk, og går forbi den sammen med ham... hahahah, det bliver priceless !!

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Skrevet kl. 13:39

Jimi Hove:

Jeg har selv en plan om at lave en joke med min bror en dag. Der skal jeg have fabrikeret en falsk spiseseddel fra Ekstra Bladet. Der skal være et billede af ham på forsiden, hvor der så nedenuden står : " Ukendt mand eftersøgt for bankrøveri "

Så sætter jeg den op foran en kiosk, og går forbi den sammen med ham... hahahah, det bliver priceless !!

HUSK at have en i nærheden med et videokamera fordi den der - bliver for griner!

- Kasper

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:44
Jimi Hove:

Det ville sgu være stærkt!!!

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

Lige nu er jeg ved at overbevise mine venner på Facebook om at politiet kommer og henter mig om en time pga noget skattegæld jeg har overset. Min mor skal nok tro på det ... hahah :-)

Pis - jeg har lige sendt en faktura... Gider du lige betale den, før de henter dig Cool.

mvh Hans

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Skrevet kl. 13:58
Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 14:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)