Nogen af jer har måske ikke opdaget at Bornholm er blevet solgt til Sverige for en palle knækbrød... Eller at der er skattefri måned lige præsis fra idag af. Sort arbejde er lovligt idag. Alle hjemmesider går ned og der er masser at lave og omprogrammere, lige præsis idag. Og jeg kunne blive ved i flere timer med de mange ting som sker idag. Du ved helt sikkert at det er første april. Og gør du ikke, så lad være med at gøre det samme som jeg har gjort de sidste par år. At læse aviserne og diverse nyheds sites. Faktisk er jeg blevet snydt over datoen så mange gange at jeg helt er stoppet med at lave noget som helst den første April. Tager ikke min telefon eller tjekker mails, læser ikke avis. Gider ikke bruge tid på research for at finde ud af om alt er sandt. Utroligt hvad folk finder på bare for at... Irritere andre mennesker? Og hvorfor gider man egentlig bruge tid på at lave løgnehistorier? Har sikkert intet bedre at lave... At Bornholm er blevet solgt igen igen. Er jo bare en god joke som de fleste kan se er for sjov. Men når man gentagende gange er på vej ud i bilen, for at kører ud til kunder eller brugt tid på at udføre et stykke arbejde. Eller disse løgne historier er så tæt på at kunne være rigtige at man ikke kan se forskel på rigtigt og forkert... Og man så får beskeden.. "Haha , Aprilsnar" Ja så er det ikke sjovt længere. Derfor har jeg kommet alle i forkøbet i år. Gider slet ikke lave noget idag. Min telefon er slukket og jeg har tænkt mig at lave intet. Eller helt intet, passer ikke.. Sidder jo på Amino og drikker min kaffe... Måske køber jeg en bog og sender den tilbage om 14 dage med beskeden. Aprilsnar... hehe Ej, læser en af dem jeg har :) Hvordan kan jeg have tid til at skrive det her indlæg, når jeg lige har sagt at dem som laver disse historier ikke har noget bedre at lave?.. Simpelt, jeg har jo fri idag :) Håber i nyder jeres første april. :)
|
Komisk hehe...
Man kan vælge at se tingene fra en negativ vinkel, som du vælger, eller bare vælge den positive og sjove, og se det som en sjov dag...
Man har kun det sjov, som man selv laver. Om det er 1. April eller 17. Oktober er vel irrelevant...