Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Glostrup
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle.

Jeg har før været selvstændig el-installatør, men måtte lukke firmaet forrige år pga. et beskadiget korsbånd i knæet. Jeg har siden arbejdet som overmontør i et mindre firma, men vil nu starte op igen. Jeg har dog gjort mig den erfaring fra sidst (havde firma i 5 år), at det ville være en fordel at være 2, hvis man kan være heldig at finde en hvor der er god kemi.

Jeg er 35 år og uddannet aut. el-installatør, men søger nødvendigvis ikke kun elektrikere som partnere. Kunne også være interessant med andre som tømrere eller VVSére så man kunne tilbyde noget total entreprise. Det kunne også være en helt enden person der kunne se en fordel i at starte noget op sammen med en med mine kvalifikationer.

Jeg havde personligt ikke tænkt mig at smide den store investering i det, og forventer heller ikke en partner skulle gøre det.

Håber at høre fra nogen interreserede personer, og nogen spændende ideer.

Mvh

Claes

Fra Glostrup
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:15

Vil lige tilføje at jeg bor i storkøbenhavn :-)

Tilmeldt 19. Apr 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:11

Hej Claes.

Jeg har læst dit indslag og de lyder utrolig spændende, da jeg selv gå med tænken op at starte op som selvstændig.

Jeg har 7 års erfaring i el branchen.

La os skrive videre over mail, min kontakt info : weberteknik@gmail.com

Mvh

Chris

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 23:49

Hejsa

Jeg er også elektriker men laver noget helt andet idag og jeg tænker lige om vi skal gå sammen om at lave et koncept som gør hver enkelt elektriker en bedre sælger?

Preben

Fra Hvidovre
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 17:35

Hey,

Jeg kan godt hjælpe med noget af det, hvis du stadig er interesseret.

Jeg kører et projekt hvor jeg tilbyder folk (som jeg mener kan klare det) at starte en virksomhed op, hvorved jeg står for alt reklame for det, og markedsfører det på alle de måder jeg kan.

Til gengæld skal jeg bare have en hvis procent af indkomsten.. så mere jeg reklamere.. jo flere kunder får i, og jo mere tjener vi begge..

Mvh
Vincent Rye

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)