Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ulykke skade erstatning?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino igen.

Kan jeg søge erstatning efter min fodbold skade for 5 år siden, som jeg fik på min efterskole selvom skolen og min mor dengang ikke meldte det? udover jeg mener at skole har papir på det at de meldt det, dengang?. Det vedr min knæskal som går i led flere gange om året og lægerne kan desværre ingen ting gør ved det?

Hvilke mulighed har jeg her? 

Fra Dongguan, Guangdong, China
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 05:18

Hej Andreas

Jeg har samme problem.

Jeg er blevet opereret i venstre knæ 4 gange, hvoraf de 3 gange var fejloperationer.-gammel skade.

Skader skal meldes med det samme, så der kan kigges på forværringer. Dette regnes ud efter 12 mdrs. dag efter skaden skete. (er lige blevet kørt ned i november, og venter på erstatning)

Mit knæ er som sagt også helt af helvedes til, og der kan ikke gøres noget ved det. Det er i dag så irriteret, at jeg flere gange om året må på sygehuset, hvor at få drænet væske ud, da min knæskal mangler en del, pga en knude der har slidt på indersiden, så dette bliver meget irriteret pga slid.

Det er så min læges fejl, at det ikke blev opdaget i tide, da jeg i mange år besøgte ham med samme problem, men man besluttede sig efter ca 6 år at lave en scanning. Og rigtig nok. en stor knude på 2x1 cm under min knæskal.... NAS!

Du kan desværre ikke gøre specielt meget ved det, andet end at leve med det :S

Du kan træne dine muskler omkring knæet, for at styrke disse, og de hjælper med at holde dit knæled på plads. Gå til din nærliggende fysio og få et træningsprogram, ellers er der ikke meget hjælp at hente, desværre :(

Håber det var en hjælp og ellers held og lykke med det.

Mvh

Natacha Nielsen

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 08:32

Hej

Ja der er en forældningsfrist på vist mok 5 år, så ring til dit forsikringssaelskab og få en skadeanmelselse...

Kræver naturligvis at du på daværende tidspunkt havde  en ullykkeforsikring...

Preben

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)