Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding eller nyt content?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er overskriften virkeligt at sætte tingene på spidsen, men det er vel mere eller mindre det, det handler om.

Tjek denne side: JC Tagservice.

Jan Christiansen, ejeren, og jeg har i den seneste tid gjort en del for at optimere siden. Den er også steget voldsomt i forhold til de ord vi ønskede. Nu er der dog kommet en skillevej; Der er ikke voldsomt meget on-site SEO tilbage at foretage. Der er selvfølgeligt altid småting der kan ordnes, et billede hist og her uden alt tekst og så videre, men i det store hele er siden ganske vellykket.

For at de sidste keywords, der lige mangler at rykke et ekstra stykke, skal til tops, skal fokus så ligge på:

Links til siden ifl Yahoo Site Explorer her

Vi vil naturligvis både lave tekst og links, men hvad skal have den primære fokus fremover?

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 21:15

Links ville jeg gå efter, men hvorvidt det er det rigtige kan der nok være delte meninger om .. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:22

Ja begge to er jo enormt vigtige. Men da langt de fleste af de under 250 links kommer fra Amino vil jeg klart anbefale at i får opbygget nogle links.

Men jeg vil stadig ikke lade være med at generere indhold, da indhold og opdateringer også er ret vigtigt. Så jeg vil måske sige ca 60% links og ca 40% content.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:46

Helt enig, der skal mange flere links til.

Det er næsten kun links fra Amino du pt. har, der skal mange flere til, og gerne spredt ud på mange flere og mere relevante sites.

Også er det selvfølgelig vigtigt at holde siden opdateret med nyt indhold løbende.

Men det er jo også stadig en rimelig ny side, så der går også et stykke tid før den finder sin rette plads i søgemaskinerne.

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 11:57

Halfdan Timm:

Og brug i øvrigt google webmaster-tools til at tjekke inlinks.

/JG

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 12:21

JesperG:

Halfdan Timm:

Og brug i øvrigt google webmaster-tools til at tjekke inlinks.

/JG

Jeg bruger skam begge to - Google er bare forbandet langsom til at opdatere stillingen. Er der nogen måde at speede processen lidt op på?

Mange tak for svarene! - Det ser ud til, at det primære fokus skal ligges på noget linkbuilding. Off we go.

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 15:26

Halfdan Timm:

Jeg bruger skam begge to - Google er bare forbandet langsom til at opdatere stillingen. Er der nogen måde at speede processen lidt op på?

Ikke hvad jeg ved af.

/JG

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)