I Debatten på Dr 2 om 35 minutter debatterer Asger Aamund og Ole Birk Olesen (LA) med Ole Sohn ( SF ) om hvordan vi skal skaffe flere arbejdspladser til DK.
For dem der ikke kender Ole Birk, så får han Anders Samuelsen til at virke som en flinkeskoleelev- Der skal nok komme knald på .
Hyg jer
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
I Debatten på Dr 2 om 35 minutter debatterer Asger Aamund og Ole Birk Olesen (LA) med Ole Sohn ( SF ) om hvordan vi skal skaffe flere arbejdspladser til DK.
For dem der ikke kender Ole Birk, så får han Anders Samuelsen til at virke som en flinkeskoleelev- Der skal nok komme knald på .
Ha ha - lad os se hvor meget rebel han er når han først har smagt den søde taburet i folketinget.
Jeg sætter kr. 100,- på at han efter bare ét år på tinget, er lige så stor en løgner som alle de andre på tinget.
Han er god til at angribe de andres gerninger, han har ordet i sin mund. Men har han modet, viljen og hjertet til at stå fast når medie-tsunamien kommer mod ham?
Og hvis han har modet, viljen og hjertet til at stå fast på sine principper, så kan vi være helt sikker på at han bliver smidt ud af sit parti kort efter de første medie-tsunamier. For intet parti på tinget har et eneste princip, andet end de følger mediestrømmen.
Men jeg håber da at han ikke bare er endnu en medie-luder, der har meninger bare for at komme i medierne.
Jeg giver dig helt ret. Nu er LA i opposition til alle stort set, og når man er i opposition så er det ens pligt at kritisere det etablerede.
Når man så skal udføre diplomatiets fine kunst, hvor man skal respektere alle parter, men alligevel kæmpe for sine egne sager, der må alle giver afkald på noget, for at få noget. Og det kommer LA også til.
Bliver det FOR meget, så er jeg også smuttet.
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.