Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Asger Aamund Vs Ole Sohn debatterer hvordan vi skaffer flere arbejdspladser

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I Debatten på Dr 2 om 35 minutter debatterer Asger Aamund og Ole Birk Olesen (LA) med Ole Sohn ( SF ) om hvordan vi skal skaffe flere arbejdspladser til DK.

For dem der ikke kender Ole Birk, så får han Anders Samuelsen til at virke som en flinkeskoleelev- Der skal nok komme knald på .

Hyg jer

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:31

I kan varme op her :

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:32
Jimi Hove:

I Debatten på Dr 2 om 35 minutter debatterer Asger Aamund og Ole Birk Olesen (LA) med Ole Sohn ( SF ) om hvordan vi skal skaffe flere arbejdspladser til DK.

For dem der ikke kender Ole Birk, så får han Anders Samuelsen til at virke som en flinkeskoleelev- Der skal nok komme knald på .

Hyg jer

me like.

Ja birk olesen er hardcore- en fornøjelse
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det skal nok blive spændende. :D Jeg er tuned in og klar!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:50

Øv øv, det ville jeg rigtig gerne se, men kan ikke se DR2. Mon det bliver lagt på nettet senere?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:51

Ja det gør det vidst nok. Mon ikke man bare skal ind på dr.dk/debatten ?

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 19:57

DR2 bliver også streamet live her http://www.dr.dk/nu/live/?t#/DR2

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 20:09
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

Jimi Hove:

I kan varme op her :

Ha ha - lad os se hvor meget rebel han er når han først har smagt den søde taburet i folketinget.

Jeg sætter kr. 100,- på at han efter bare ét år på tinget, er lige så stor en løgner som alle de andre på tinget.

Han er god til at angribe de andres gerninger, han har ordet i sin mund. Men har han modet, viljen og hjertet til at stå fast når medie-tsunamien kommer mod ham?

Og hvis han har modet, viljen og hjertet til at stå fast på sine principper, så kan vi være helt sikker på at han bliver smidt ud af sit parti kort efter de første medie-tsunamier. For intet parti på tinget har et eneste princip, andet end de følger mediestrømmen.

Men jeg håber da at han ikke bare er endnu en medie-luder, der har meninger bare for at komme i medierne.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:15

hej Peter,

Jeg giver dig helt ret. Nu er LA i opposition til alle stort set, og når man er i opposition så er det ens pligt at kritisere det etablerede.

Når man så skal udføre diplomatiets fine kunst, hvor man skal respektere alle parter, men alligevel kæmpe for sine egne sager, der må alle giver afkald på noget, for at få noget. Og det kommer LA også til.

Bliver det FOR meget, så er jeg også smuttet.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:11

Jimi Hove:

Ja det gør det vidst nok. Mon ikke man bare skal ind på dr.dk/debatten ?

Sigurd:

DR2 bliver også streamet live her http://www.dr.dk/nu/live/?t#/DR2

Mange tak til jer begge, jeg fandt ud af det =)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)