Selv selv tingene :) |
mente selvfølgelig "sælg"
mente selvfølgelig "sælg" |
Hej De bannerreklamer du kører i højre sider er ikke særligt relevante i.f.t. indholdet på dit website. Det er bedre at finde nogle relevante reklamer fra butikker, der fokuserer på gaver og gaveartikler (du kan f.eks. finde flere af sådanne butikker hos http://www.partner-ads.com/dk/ og andre netværk har helt sikkert også nogle) Ellers er det et rigtige godt website du har fået lavet. En enkelt ting du måske også bør checke op på (hvis du ikke allerede har gjort det) er om det er ok med affiliate netværk/annoncører at du viser butikken i en frame. Mvh. Ken
|
Tror du skal passe på med PPC aftaler, da de kliks du genere vil blive set som tvungne kliks. I hvert fald hvis du spørger Partner-ads - ved ikke med de andre udbydere. |
Hej Tvungne klik kan man ikke kalde det og der ligger heller ikke nogen opfordring til klik i en sådan måde at stille det op på. I stedet for et banner eller et tekstlink viser han et produkt. Det det mere handler om er om annoncøren tillader at man stiller deres produkter op på den måde, og det gør de fleste. Mvh. Ken
|
Tak for feedback. Det er meget relevant med bannerreklamer, som ikke er et område jeg kender en masse til. Har I nogle gode ideer til hvordan man kan optimere indtjeningspotentialet med reklamer og hvad der fungerer bedst? Er der nogle der har anvendt de forskellige moduler, gavefinder, gavereminder og ønskeseddel og har nogle kommentarer til det? /Christoffer :) |
Hej Christoffer, Jeg har lidt feedback her.
Det var lige lidt hurtige idéer :) |
Tak for feedback Casper. Når du skriver klikbar - mener du så med link? Vil du uddybe det med kategorierne?
|
Prøv at kig på min side,og se kategorierne. Man skal kunne klikke på hele kategorifeltet :) Så er der flere som klikker sig videre. |