Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Gaveeksperten.dk - Danmarks bedste gaveportal!" - eller hvad?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er.

Vi har netop sat vores nye site www.gaveeksperten.dk online og vil sætte stor pris på feedback fra jer.

Vores målsætning er at skabe et site, hvor man som bruger kan få gode og spændende gaveidéer. Derudover kan man oprette ønskesedler og tilmelde sig en gavereminder.

Herudover vil vi ikke introducere nærmere - vi vil i stedet lade intuitionen lede dig, så vi kan få den bedst mulige feedback med ris og ros - det vil vi sætte enorm pris på! :)

Er projektet lykkedes? Og hvad vil det kræve for at udvikle siden og konceptet endnu mere?

De bedste hilsner

Christoffer

Fra Odense
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:08

Hey Christoffer.

Skide smart tænkt!

/Anders

Tilmeldt 17. Nov 10
Skrevet kl. 22:18

Tak for det Anders.

Har du ellers kommentarer til sitet? Noget der fungerer godt, noget der kunne være bedre?

Alle input er velkomne :)

/Christoffer

Fra Odense
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:31

Hej igen.

Jeg har surfet lidt på nettet, og set på de andre gaveinspirations-sider. Og her synes jeg klart, at GaveEksperten.dk er den mest overskuelige hjemmeside - og flotteste, rent grafisk.

Gavereminder er smart lavet! Hvordan mange dage inden f.eks. Mors dag får man emailen?

/Anders

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 22:43

Hej Christoffer!

Når jeg kigger på lister over mulige gaver og så skifter side kommer jeg ikke til toppen af den nye side - man forbliver i bunden. Lidt irriterende synes jeg. Men ellers god og godt udført idé.

Kommer indtjening udelukkende fra reklamepenge, eller også affilaite?

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:11

2 gange í titlen samme med ord er ikke at udnytte titlen optimale , lav en sigende om siden gerne med nogle søgeord jeg mener denne her titlen <title>Gaveeksperten.dk - Danmarks bedste gaveportal! | Gaveeksperten</title

méget lill skrift type , der er en del mindre end den bruges på amino.dk , jeg ved ikke om skriften ikke til passer sig små skærme, jeg sider selv méd en 10 skærm

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 17. Nov 10
Skrevet kl. 23:54

Mikael christiansen:

2 gange í titlen samme med ord er ikke at udnytte titlen optimale , lav en sigende om siden gerne med nogle søgeord jeg mener denne her titlen <title>Gaveeksperten.dk - Danmarks bedste gaveportal! | Gaveeksperten</title

méget lill skrift type , der er en del mindre end den bruges på amino.dk , jeg ved ikke om skriften ikke til passer sig små skærme, jeg sider selv méd en 10 skær

Tak for svar Mikael. Meget brugbart. 

Vi er opmærksomme på SEO og vil arbejde videre med at teste tekststørrelse. Jeg tror du har ret i at teksten med fordel kan laves lidt større.

Tilmeldt 17. Nov 10
Skrevet kl. 23:55

AMangaard:
Gavereminder er smart lavet! Hvordan mange dage inden f.eks. Mors dag får man emailen?

Det bliver omkring en 14 dage før, så man har mulighed for at reagere på begivenheden, dvs. evt. købe en gave over nettet.

Tilmeldt 17. Nov 10
Skrevet kl. 23:56

AMangaard:

Det bliver ca. 14 dage før begivenheden, så man har mulighed for at reagere, eventuelt ved at købe en gave på nettet.

Tilmeldt 17. Nov 10
Skrevet kl. 00:00

Tak for feedback David! :)

David Bograd:
Når jeg kigger på lister over mulige gaver og så skifter side kommer jeg ikke til toppen af den nye side - man forbliver i bunden. Lidt irriterende synes jeg. Men ellers god og godt udført idé.

Jeg kan godt se hvad du mener, det vil jeg overveje at ændre på.

David Bograd:
Kommer indtjening udelukkende fra reklamepenge, eller også affilaite?

Primært affiliate i første omgang, suppleret af reklamer.

Er der forøvrigt nogle der har ideer til, hvor man kan få adgang til bannerreklamer etc. med gode "pay per click" aftaler??

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)