Hejsa Aminoér Min vision er at blive professionel racer-kører og leverer resultater på den udenlandske racer-scene (på højde med alle de "store") I fodbold eller håndbold er man ikke nød til at have en god økonomisk baggrund, men talent kan i mange tilfælde række hele vejen - blot ikke i motorsporten. Selv Tom Krisensen har (i sine ungeår) været udefor at racersædet blev overtaget af personer med langt bedre økonomi. Allerede nu er jeg ved at tænke på sæsonen 2012 (selvom 2011 ikke endgang er i fuld gang), og målet er at rykke fra gokart optil Formel Ford eller Peugeot Spider Cup - men sådan en sæsoen ligger på små 200.000 - 300.000,- og eftersom mine forældre er helt almindelige mennesker, med almindelig løn, har de desværre ikke muligheden for stable en sæson i en rigtig racerbil på benene. Det er skam hellerikke fordi resultaterne mangler: Vider af Jysk/Fynsk mesterskab i gokart 2009, 2. plads ved Danmarksmesterskabet 2009, Vinder af Karvil Cup 2010, 2. plads ved Danmarksmesterskabet 2010 (vinder af 3+4 afdeling) Jeg har forsøgt mange steder (i Odense) at finde sponsorer, men det har ikke givet det helt store, og derfor bliver jeg nød til at finde på nyt koncept. Det som jeg indtilvidere har i tankerne er: Eksponering via TV (på racerbil, køredragt osv.), og ikke så meget mere. Derfor ville jeg hører om nogle havde nogle gode og kreative forslag til hvordan jeg skal få solgt mit produkt.... |
Hej Morten. Når du skal ud at snakke med sponsorer, så er det super vigtigt at du fortæller dem hvad de får ud af at smide nogle penge efter dig - altså hvor god du er, hvor meget eksponering de får, hvor mange følger med i de løb du kører, kan du give dem eksponering på andre måder? Et godt netværk er også rigtig godt at have, prøv at spørg lidt rundt omkring til de forskellige løb, det er vigtigt at være meget opsøgende når man søger sponsor.
I forhold til dit eget forslag, mener du så at du vil prøve at komme i TV?