Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til markedsføring...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoér

Min vision er at blive professionel racer-kører og leverer resultater på den udenlandske racer-scene (på højde med alle de "store")

I fodbold eller håndbold er man ikke nød til at have en god økonomisk baggrund, men talent kan i mange tilfælde række hele vejen - blot ikke i motorsporten. Selv Tom Krisensen har (i sine ungeår) været udefor at racersædet blev overtaget af personer med langt bedre økonomi.

Allerede nu er jeg ved at tænke på sæsonen 2012 (selvom 2011 ikke endgang er i fuld gang), og målet er at rykke fra gokart optil Formel Ford eller Peugeot Spider Cup - men sådan en sæsoen ligger på små 200.000 - 300.000,- og eftersom mine forældre er helt almindelige mennesker, med almindelig løn, har de desværre ikke muligheden for stable en sæson i en rigtig racerbil på benene.

Det er skam hellerikke fordi resultaterne mangler: Vider af Jysk/Fynsk mesterskab i gokart 2009, 2. plads ved Danmarksmesterskabet 2009, Vinder af Karvil Cup 2010, 2. plads ved Danmarksmesterskabet 2010 (vinder af 3+4 afdeling)

Jeg har forsøgt mange steder (i Odense) at finde sponsorer, men det har ikke givet det helt store, og derfor bliver jeg nød til at finde på nyt koncept. Det som jeg indtilvidere har i tankerne er: Eksponering via TV (på racerbil, køredragt osv.), og ikke så meget mere.

Derfor ville jeg hører om nogle havde nogle gode og kreative forslag til hvordan jeg skal få solgt mit produkt....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:20

Hej Morten. Når du skal ud at snakke med sponsorer, så er det super vigtigt at du fortæller dem hvad de får ud af at smide nogle penge efter dig - altså hvor god du er, hvor meget eksponering de får, hvor mange følger med i de løb du kører, kan du give dem eksponering på andre måder? Et godt netværk er også rigtig godt at have, prøv at spørg lidt rundt omkring til de forskellige løb, det er vigtigt at være meget opsøgende når man søger sponsor.

I forhold til dit eget forslag, mener du så at du vil prøve at komme i TV? 

Tilmeldt 28. Jan 11
Skrevet kl. 15:12

Beklager den lidt lange ventetid..... men løbene bliver sendt på 6éren, Tv2 sport og DK4 - og der er lige omkring en halv mio. som så det i 2010.

Har du/I nogle andre forslag til hvordan jeg kan skaffe sponsorer til min sport?

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 10:40
Hej Morten Jeg ville nok vælge at få lavet en video der fortæller lidt om dig, viser lidt fra dine løb osv. Så kan dine kommende sponsore hoppe ind forbi din hjemmeside hvor de kan læse endnu mere og se videoen. Da min bror i sin tid var 3 bedst i pop klassen i Dk, lavede vi mindre events for nye sponsore hvor de en dag kunne komme med ud på banen, og prøve kræfter med en gokart. Ideen var at trække de mindre sponsore til ved at give dem en lille smags prøve live. Desuden elsker mindre sponsore at være med hvor det sker, derfor var overstående en god forretning for os selv om vi måske smed 8.000 på en dag. Ellers kan du tit finde sponsore inden for biludstyr, bil forhandlere og andre i de brancher, det er min erfaring. Du skal jo lige sende mig en mail hvis du får tid, da jeg har været i branchen i mange år, og højst sandsynligt kender nogle der ville syntes det var spændende med et nyt talent
Tilmeldt 28. Jan 11
Skrevet kl. 21:07

Hej Christian

Jeg har sendt e-mail til dig d. 11/5

Mvh.
Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)