Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Duplicate Content problem

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Der opstået et duplicate content problem på min side, og vil meget gerne have det rettet.

http://freeskiing.dk/author/martin/

http://freeskiing.dk/author/admin/

Artiklerne ligger altså to gange, både i de forskellige menuer, kategorier osv, men også under author.

Kan man ikke bare slette hele den der author side? Der er alligevel ikke nogen der benytter sig af det.
Nogle der har et godt tilbud? Der skal laves en 301 redirect på samtlige af de sider der så er blevet ekstra indexeret i google.

Jeg har fået et tilbud, men vil meget gerne se, om der er nogle der kan gøre det billigere.

VH

Christian 

Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 20:25

Er det hele artikler, som er på begge url'er?
Hvis det er en wordpress hjemmeside, så kan du downloade et plugin, som gør at kun halvdelen af dine indlæg bliver vist på det ene url, så vil du ikke opleve problemer med duplicate content. Du skal søge på ''excerpt'' i plugins, og downloade et af de plugins. Så kan du ændre hvor meget af indlægget der vises i hver url (f.eks. i kategorien).
Du kan læse mere om duplicate content her. 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:35

Du har ikke noget duplicate content problem der - begge URLs 301 redirecter til din forside.

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 23:15

Hej Thomas 

Det er korrekt, har lige fået dem redirected. Men de er vel stadig indexeret i Google? Hvordan fixer jeg det?

Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:13

Du kan bede om at få dem fjernet via Webmaster Tools - eller du kan snuppe en kop kaffe eller 10 og lade tiden gøre det for dig.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)