Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Annettesfavoritter.dk

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære amino`er

Så er det vist ved at være så tæt på for mig som det kan komme. Men jeg har først brug for lidt ekspertise fra sådan nogen som Jer:). Jeg har ikke gjort det store med hensyn til præsentation af mig selv herinde, men amino.dk har været en kæmpe hjælp at trække på:)

Nu er min shop så ved at være klar, jeg mangler dog stadig betalingsdelen, men det er undervejs. Nu håber jeg at nogen af Jer har tid og lyst til at kigge på min shop og gi noget konstruktiv kritik. Er der noget jeg mangler, lever den op til de regler og krav der er? Håber I er friske:) www.Annettesfavoritter.dk

Venlig hilsen Annette

www.Annetteskager.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:43

Giv alle billeder titler og tags , derved findes i google billedet søgning

lav en sigende titlen omkring hvad i sælger og gerne alle 67 tegn der vises på google , jeg mener denne her titlen <title>Annettes favoritter</title>

virker som en meget personlig, så skriv mere om dig selv

troværdigheden

frem med referencer på siden

hvordan laver i kager hvilken ovne mv.

troværdighed kontakt siden , frem med telefon nummer og CVR nummer vis haves

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 17:05

Hej Annette 

Fedt at se at du snart står klar med åbningen af webshoppen! :) 

Personligt ville jeg mene, at der var meget ved designet der kunne rettes op på. Da jeg umiddelbart så den, troede jeg at det var en blog.

Det er derfor vigtigt at du vælger et tema der virkelig udstråler at du kan købe noget på siden. Der er sikkert utrolig mange herinde på Amino der vil kunne hjælpe dig med at skræddersy et tema til en fornuftig pris.

Håber du kan bruge det til noget :)

VH

Christian

Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:26

Ville købe domænet med bindestreg også, mens det endnu er ledigt. Det kan blive dyrt efterfølgende!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Skrevet kl. 21:36

Hej Mikael

Tak for din feedback. Det med at tagge billeder kaster jeg mig straks ud i. Du har ret i at shoppen virker personlig, og det er meget bevidst. Jeg har en blog : Annetteskager.dk, og det er faktisk udfra den at ideen til shoppen er kommet. Folk der følger med på min blog ved godt hvem jeg er.

Det er en shop der sælger produkter til at bage cupcakes med, så jeg sælger ikke kager derinde. Kontakt siden har jeg glemt igen, den er noteret, og cvr nummer er kommet på. Telefon nummeret til firmaet er også mit eget private, men måske jeg skulle købe noget taletidskort og oprette det som firma nummer. Det må jeg lige finde ud af. Tak for hjælpen:)

www.Annetteskager.com

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Skrevet kl. 21:45

Hej Christian

Tak for din feedback:). Det er ikke bevidst at shoppen ligner en blog, men det gør mig ikke noget. Som jeg har skrevet i et andet svar, så er ideen til shoppen kommet ud fra min blog annetteskager.dk (også derfor jeg har valgt annette med i firmanavnet). Jeg har op imod 1000 klik på min blog om dagen, og tænkte at når folk kan bruge mine råd og opskrifter, så vil de sikkert også købe mine produkter. Jeg placere et link øverst på bloggen til min shop, og her synes jeg det kunne være fint hvis forskellen mellem blog og shop ikke er enorm.

Men jeg vil da ikke afvise at når det engang bliver en stor succes;), så skal der kigges lidt på designet:)

Annette

www.Annetteskager.com

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Skrevet kl. 21:50

Hej Nicolaj

Tak for din feedback. Jeg spørger muligvis dumt, men hvad mener du med at det kan blive dyrt ?

www.Annetteskager.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:05

Annette, jeg ville holde fast i ideen, men afgjort se, om jeg ikke kunne få pudset en prof grafiker på opgaven. Det er, som om siden er for "flad" - der mangler dybde. Skygger og rammer m.m. På figuren herunder har jeg lavet et par enkle indramninger og rundet hjørnerne i venstre-panelet.

Det er nogle flotte cupcakes i banneret, men for mig at se er du nødt til at anvende fotos - ikke noget med tegnede cupcakes. Ellers bli't det for fladt. "Annettes favoritter - til dine cupcakes"står fint ovre i venstre side af banneret. Lad bare det stå.

Som nogen er inde på, så bor du have en kontakt-side. Det skal være 3 indtastningsfelter til navn, email/telefon og en besked. Mere er ikke nødvendigt. Når man sender det, modtager du en email. Det er nemt at lave. Mht. adressen, så kan du sagtens skrive fx

Annettes favoritter

3650 Ølstykke (eller hvor du nu bor)

Email: Ditten@datten.dk

Web: www.annettesfavoritter.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:17

annette rasmussen:

Hej Nicolaj

Tak for din feedback. Jeg spørger muligvis dumt, men hvad mener du med at det kan blive dyrt ?

Vi fik ikke registreret fejlstavningen mobilcheck.dk hurtigt nok.

Vi kørte en typosquatting sag og fik medhold, men for at kunne få domænet overdraget, så skal typosquatteren have registreret minimum 2 typosquatting domæner.

Næste step er domæneklagenævnet og sådan en sag løber hurtigt op i 10.000,- kr., hvilket tilfældigvis er samme pris vi er blevet tilbudt at købe domænet for.

Vi har tilbudt 6.000,- kr. men ejeren har takket nej og vil kun sælge for 10.000,- kr.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Skrevet kl. 22:20

Hej Poul

Super du gider bruge tid på at hjælpe mig:).

Det ser rigtig godt ud det du har lavet, og jeg sidder faktisk selv og prøver om jeg kan lave sådan en ramme rundt om kurven. Men det tror jeg ikke man kan på de skabeloner jeg har til rådighed. Jeg er på ingen måde en computer haj, og der er ingen tvivl om at shoppen afspejler det. Med hensyn til logo/banner, så er det faktisk det eneste som jeg rent faktisk har fået lavet af en grafiker. Jeg havde overvejet billeder sammen med navnet, og jeg har jo masser af billeder selv. Men igen kommer min manglende evne til at lave sådan noget på computer ind. Samt det at jeg ikke på nogen måde har haft særlig mange penge til det her projekt. Jeg har prioteret at købe produkter ind, og så må resten laves så godt som muligt. Jeg får kigget på at lave en kontakt side, for det synes jeg også selv er en meget vigtig del når jeg shopper på nettet:).

Tak for din feedback:)

Annette

www.Annetteskager.com

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)