Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Webdesigner til fremtidige projekter

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem er vi?

WebCoders er et lille webbureau med 3 fuldtidsansatte + freelancere. Vi har meget travlt og har lige nu en ventetid på kodeopgaver på 6-8 uger.

Hvad kan vi?

Vi er WordPress-eksperter og bruger ca 80 % af vores tid på WordPress-opgaver. Vi laver plug-ins fra bunden og kan kode komplette WordPress-løsninger der kan valideres i XHTML 1.0 strict 100 % fejlfrit. Med andre ord; vi er hardcore udviklere.

Hvad kan vi ikke og hvad søger vi?

Vi er ikke lige så gode til at lave designs som vi er til at kode. Derfor søger vi samarbejdspartnere som brænder for at lave lækre designs som er på højde med vores tekniske løsninger. Du behøver ikke have 5 års erfaring eller en fin uddannelse. Det vigtigste er at du kan fremvise nogle designs du har lavet og at vores kemi passer sammen. Udover den tekniske kvalitet vil vi gerne konkurrere på pris, så du skal ikke ligge i den dyre ende.

Du behøver ikke arbejde fuld tid med designs. Hvis du ikke har stor erfaring kan det være vi får mindre opgaver ind du har lyst til at arbejde med og er du mere erfaren får du de større opgaver.

Kort sagt søger vi alle med passion for design som kunne tænke sig at udvide deres netværk.

Er der noget jeg har glemt?

Hvis der er noget jeg har glemt at skrive, du har spørgsmål eller gerne vil lære os bedre at kende, så skriv en PB eller e-mail til undetegnede.

Med venlig hilsen

Thomas Frost
tf@webcoders.dk

WebCoders.dk
36 96 51 36 (9-15 man-fre)

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 12:05

Jeg har sendt en mail afsted til jer... 

Flovt glemte min webadresse :S 

......

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:12

Webartisten:

Jeg har sendt en mail afsted til jer... 

Flovt glemte min webadresse :S

Helt i orden Big Smile

Jeg har allerede modtaget flere henvendelser, men hold jer endelig ikke tilbage, alle interesserede er velkomne til at skrive, om ikke andet så bare for at vi kan lære hinanden lidt at kende og udvide vores netværk.

Jeg regner med at se på alle henvendelser sammen med min kollega i weekenden eller starten af næste uge og vende tilbage med svar til alle der har skrevet.

Med venlig hilsen Thomas

Tilmeldt 8. Dec 10
Skrevet kl. 13:17

Jeg vil se frem til hvad i ender med...

......

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 06:09

Hej Thomas,

Jeg har mere end fem års erfaring og en uddannelse - dog ikke så fint, så jeg sender dig en mail :-)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 18:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak til dem der har skrevet til os.

Vi har fundet to Aminoer som vi synes er rigtig interessante og som vi helt sikkert vil afprøve et samarbejde med Yes

Til jer andre der ikke har hørt noget endnu håber jeg at svare jer en af de kommende dage, der er ingen der er dømt ude og det kan sagtens være vi kontakter jer i fremtiden.

Med venlig hilsen Thomas Frost

Tilmeldt 8. Dec 10
Skrevet kl. 16:41
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

øvøvøv

......

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)